Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ponera att du får 100.000 kr idag. Om 2 år kommer du ha en utgift som motsvarar detta belopp och hade tänkt spara ihop till.
VAD gör du med pengarna idag? Om du sparar - var och hur sparar du?
Har du några förslag? Handelsbankens gav 0,05% på ett bundet år...Sparkonto med insättningsgaranti p.g.a. att jag inte hade velat ta risker med den korta tidshorisonten.
Som vilka? Spekulera och fundera gärna fritt i skrift :-) Det finns ju inga rätt och fel.svår fråga. skulle kolla på olika lösningar
Jag har t ex Collector med 0,8 procent obundet. Minns att det är högre om man binder men vet inte hur högt. Men kolla räntor på Compricer t ex!Har du några förslag? Handelsbankens gav 0,05% på ett bundet år...
Toppensvar hörrusvår fråga. skulle kolla på olika lösningar
svår fråga. skulle kolla på olika lösningar
Toppensvar hörru
@Madick jag har pengar på Collector med just nu 0,8 proc ränta med fria uttag. De enda mig veterligt som har högre ränta, (nästan) fria uttag och insättningsgaranti är Santander, som ger 1 proc om du sätter in minst 100 000, uttag tar en månad att göra.
@Madick Nu kollade jag själv för att jag blir så nyfiken. Om du kan binda pengarna i 2 år så är Marginalen Bank bäst enligt Compricer. De har 1,65 procents ränta, precis som @Toxid mindes det. Ganska bra i dagens läge!Jag har t ex Collector med 0,8 procent obundet. Minns att det är högre om man binder men vet inte hur högt. Men kolla räntor på Compricer t ex!
Jag hade satt in pengarna på ett konto som gav lite ränta.VAD gör du med pengarna idag? Om du sparar - var och hur sparar du?