Patella und. och ögonspegling

I

Instant

Hur gammal ska hunden minst vara för att resultatet ska bli bra? Är det någon som vet hur mycket det ungefär kostar? Är det olika undersökningar som är obl. för olika raser, isåfall bla. vilka fler finns än dessa ovannämnda?

Tack för svar! :bump:

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Patella und. och ögonspegling

Ja det finns ju HD/AD (ledröntgen) som är obligatorisk för många många raser. Bland annat.

Patella brukar man göra när de fyllt ett första gången, kostar bara ett par hundra på chihuahua i alla fall, och många gör ögonlysningen samtidigt. Vet inte vad den kan kosta.. Men jag lär väl bli varse det så småningom :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
761
Senast: MML
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 714
Senast: fixi
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 178
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31