Pastalangare sökes

Curryketchup har jag sett nånstans. Brukar handla på Ica Maxi, Willys och Netto.
Minipasta har jag oxå sett nånstans, kanske på Ö&B.

Ja, jag vet. Det här är redan en märklig tråd.

Hur som helst: Jag behöver pyttepasta.
Risoni är den minsta jag kan hitta, men jag vill ha roligare och mindre pasta än så.
Det är inte lätt att hitta i Sverige, så förutom langare kanske jag behöver smugglare?
Ska någon på semester eller bor på kontinenten?
Har ni tips på var jag kan hitta i Sverige?

Hjälp!

800px-Pasta_2006_4.jpg

Här verkar det finnas endel bl.a Heinz gör baby pasta stars och det finns endel annan baby pasta

Filini (de längst till upp till vänster på din bild) brukar jag hitta på Willys och Lidl här i söder. Kanske kan vara värt att kolla upp? :)

Jag hittar oftast bra italiensk pasta på alla de där små internationella matbutikerna. Har sett en del pytte-pasta där, har ni liknande i Karlstad så kan det ju vara en idé?

Det här påminner mig om att jag måste åka och köpa curryketchup.. Vi är storkonsumenter :D Ska åka utomlands nästa vecka och där finns hur många sorter som helst av minipasta, nu verkar det ju dock finnas i Sverige så jag slipper väl släpa på pasta :D

Liknande trådar

Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
588
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 132
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ Sambon och jag har varit ihop i 9 år idag. Jag väger mer än någonsin. Vi vill gärna fira, men helst utan mat. Ni som har följt mig vet...
2 3
Svar
57
· Visningar
2 874
Senast: SiZo
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 065
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar