Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@zassoo Ja alltså frukt i mängder har jag ju inte :o Jag satsar på chips men har fyra smaker att välja på. Grill&vitlök, kockarnas kamp kyckling, kockarnas kamp lök eller min absoluta favorit Double hot chili&sourcream. (Det är dock min sista påse av favoritsorten och den har troligen utgått ur sortimentet.) Till detta serverar jag dip, krämig vitlök samt nacho cheese :d
Drycken blir O'boy :D

@Hedinn Jag åt faktiskt päronyoghurt med müsli till frukost idag, det var synnerligen mumsigt! Kan du inte skapa päronyoghurt av päronet?

Te är ju en varm dryck. Det är alltid fel men det är extra-mycket fel till chips, sådetså! :p

@Hedinn Jag åt faktiskt päronyoghurt med müsli till frukost idag, det var synnerligen mumsigt! Kan du inte skapa päronyoghurt av päronet?

Te är ju en varm dryck. Det är alltid fel men det är extra-mycket fel till chips, sådetså! :p
Jag har en känsla av att jag behöver mer än ett päron för att skapa yoghurt av det?

Och jo, te! :love: Jag har ett riktigt festte dessutom, med smak av grape och champagne! :up:

@zassoo Nej, det blir alldeles för sött med läsk och chips tillsammans, jag behöver nåt som bryter av. Visserligen är jag inget vidare fan av läsk alls, men ändå.

@Hedinn Chips är väl inte sött :p

Har du ingen yoghurt hemma så blir det nog lite svårt. Kan du kanske stjäla yoghurt hos en granne eller så?

Grape får jag rysningar och (negativ) gåshud av. Så rysligt beskt! :eek:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 869
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Uppdateringstråd 31