Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@LadyCovergirl Äsch, du gjorde ju bara ett hembesök!

@Hedinn Jag ser inte likblek ut om benen längre :bump: Fegade och blandade den med lotion för att spä ut lite. Lyckades faktiskt bara få en enda fläck, och den såg jag i tid för att rädda den. Kändes riktigt bra för att vara första försöket! Tänkte bättra på med likadan blandning imorgon.

Naglarna däremot blev inte så himla snygga, för dom har jag slagit i på flera ställen nu. Men så får det vara, jag har inte lust att sitta blickstilla tills det torkar när det ändå ska av imorgon :angel:

@Mammas Tänkte mest om det fläckar ner (inte bokstavligt talat!) statens fina rykte om jag bär deras uniform på väg hem från sådana aktiviteter :p

Tja, ser du så tydligt nyknullad ut att det är uppenbart så kanske men ändå, nja... Åk till jobbet i mjukisar och byt om där, ett vinnande koncept.... har jag hört. Personligen skulle jag aldrig göra något sånt.

@cili Jag tror inte hembesök hos kollega ingår i mina arbetsuppgifter :p

@Mammas Äh, det gör inget. Det var mest Jonathan som skämtade om att walk of shame brukar utföras i annan klädsel. (För övrigt så åker jag alltid till och från jobb i uniform, enklast så.)

@zassoo Jag sitter här! Hade först funderingar om att se på ESC på något kul ställe men jag är alldeles för trött :p Så det är helt enkelt jag och hunden :D Eventuellt gör katten oss sällskap men just nu är han ute.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 869
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 871
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 109
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Adoptivhund vägrar gå ut