Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har vänner som visar för mycket ridbilder på fina hästar i solen. Jag dör! Dessutom gjorde jag misstaget att gå igenom alla salusidor jag känner till för islandshästar på Island, i princip, och hittade DEN hästen. Ja, på papper åtminstone. Perfekt ålder, rätt kön och efter en hingst jag nästan skulle döda för att få en häst efter, den bästa hästen jag någonsin ridit var efter den hingsten och såna, i rätt ålder, verkar inte växa på träd direkt. Det känns inte okej! Såna grejer bäddar för impulsköp.
@Reykjavik Jo, de kan ju det, men jag behöver ordna annat innan jag skaffar häst den här gången... Även om det på allvar skär i hjärtat när jag så gärna vill och lyckas hitta DEN hästen också... Helvete.
@Reykjavik Haha jag önskar att det gick! Eller ja, hästen står ju på Island så går väl alltid att köpa nu och betala uppehälle där en period tills man tar hem den... Åh, nu gav du mig dumma idéer.
@grodan21 "Hitta" energi?! ÅK!! En sån här underbar dag bör energin för stall komma automatiskt!
@Reykjavik Men eller hur?! Jag hade ju visserligen kunnat ändra till isländskt tangentbord med ett knapptryck innan, men ändå. Korvkakor, liksom... Men, är det gjorda av korv, eller vad?
@Hedinn Impulsköp kan sluta bra! Dessutom kan man ju alltid sälja om det skiter sig
och så kl (se, man behöver det fortfarande)
Jag har slagit dagsovrekord. Slängde i mig allergitabletter innan jag gick och la mig, eftersom jag blir slö av dom. Sen fick jag sova 5 timmar i sträck, gick upp, la mig lika fort igen när jag fattade vad klockan var och sov tre timmar till. Känner mig inte ett dugg pigg, men det kan lika gärna bero på allergitabletterna, effekten av dom borde gå ur snart.
Och om sisådär två timmar ska jag bege mig till en vän för att grilla innan nattens arbetspass
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.