Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Heddin jag också.
Blev vansinnigt sugen på att hoppa när jag såg sista avsnitten av ponnyakuten.
och rida ut i skogen :love:

Och där jag bor är enda molniga stället i hela Sverige. :mad:

Men det brukar jämna ut sig, vi har även normalt sett minst regn i hela Sverige. :laugh:

ps. Ska ut och rida ikväll efter travet. :D

@Mirre När red du senast?

Jag har vänner som visar för mycket ridbilder på fina hästar i solen. Jag dör! Dessutom gjorde jag misstaget att gå igenom alla salusidor jag känner till för islandshästar på Island, i princip, och hittade DEN hästen. Ja, på papper åtminstone. Perfekt ålder, rätt kön och efter en hingst jag nästan skulle döda för att få en häst efter, den bästa hästen jag någonsin ridit var efter den hingsten och såna, i rätt ålder, verkar inte växa på träd direkt. Det känns inte okej! Såna grejer bäddar för impulsköp. :p

Sitter på en balkong och solar, livet är bra fint idag :D

@Hedinn: I feel you, min Instagram svämmar över av mysiga ridbilder och jag saknar verkligen hästarna :love:

Impulsköp kan sluta riktigt bra ibland ;)

@Reykjavik Jo, de kan ju det, men jag behöver ordna annat innan jag skaffar häst den här gången... Även om det på allvar skär i hjärtat när jag så gärna vill och lyckas hitta DEN hästen också... Helvete. :p

@Reykjavik Haha jag önskar att det gick! Eller ja, hästen står ju på Island så går väl alltid att köpa nu och betala uppehälle där en period tills man tar hem den... Åh, nu gav du mig dumma idéer. :p

Men min padda bjuder ju på underhållning i alla fall... Skulle skriva kormakur och den ändrar till korvkakor. Allvarligt, korvkakor? Finns det såna? :crazy:

@Hedinn: Din panda borde gå en kurs i isländska! Eller åtminstone ge bättre förslag än korvkakor :cautious:

Korvkakor:

387702-Korvkaka_med_l-k-_och_-ppelkompott-korvkaka.JPG

@grodan21 "Hitta" energi?! ÅK!! En sån här underbar dag bör energin för stall komma automatiskt! :p

@Reykjavik Men eller hur?! Jag hade ju visserligen kunnat ändra till isländskt tangentbord med ett knapptryck innan, men ändå. Korvkakor, liksom... Men, är det gjorda av korv, eller vad? :crazy:

@cili Jag har en Sebastian men honom är jag "bara" kompis med :) Han har flickvän så det är lugnast så :p

Ah, då var jag inte helt senil ändå!

@Hedinn Impulsköp kan sluta bra! Dessutom kan man ju alltid sälja om det skiter sig ;)

och så kl (se, man behöver det fortfarande)
Jag har slagit dagsovrekord. Slängde i mig allergitabletter innan jag gick och la mig, eftersom jag blir slö av dom. Sen fick jag sova 5 timmar i sträck, gick upp, la mig lika fort igen när jag fattade vad klockan var och sov tre timmar till. Känner mig inte ett dugg pigg, men det kan lika gärna bero på allergitabletterna, effekten av dom borde gå ur snart.
Och om sisådär två timmar ska jag bege mig till en vän för att grilla innan nattens arbetspass :D :bump:

@Reykjavik Det där såg ju... gott ut.... eller.. inte..
Äter folk sånt där frivilligt alltså?

@grodan21 Vad är det för saker du behöver shoppa? Kan lova att det finns folk här som kan fönstershoppa åt dig online :D

@Hedinn & @cili:
Jag citerar Wikipedia!

"Korvkaka är en typisk västgötsk maträtt. En finländsk motsvarighet till korvkaka är leverlåda."

:eek:O_o:cautious:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 108
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka