Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Mammas Ljud störs jag inte av, sällan ljus heller (men har rullgardin), det är nog snarare att jag gått upp 4:50 den senaste månaden. Är helt enkelt oerhört ovan att sova längre än till max kl 7 (har vaknat mellan 6-7 även när jag varit ledig och inte ställt någon klocka)

@LadyCovergirl Hade inte du en Sebastian nyss? ;)

@cili haha det låter som en strålande plan! :D

Min plan för morgondagen är att sova, umgås med familjen och jogga innan jobbet. :)

aWZNN52_460s.jpg

Just nu är jag lättroad :D

Tja, jag ser bara till mig själv, och hur trög jag kan vara vid den här tiden på dygnet, så bäst att specificera. Vill ju inte att du ska tro att jag springer snabbt eller så! ;)

Hehehe... Vill du ha listan på vad jag bildgooglat inatt? Tar den någon annanstans än här isf, vill inte att alla ska tro (veta :angel:) att jag är pervo, haha! ;)

Jag önskar att det vore så! Jag är sån här som har asbra kondition i typ tjugo sekunder, sedan har jag rätt bra återhämtningstid men jag behöver återhämtning emellan. :p

FB!
Uh, låter inte alls bra med näsblod. Pga sömn eller?

Kondition.. ska man ha sån också? :p

Den som visste det. Näsblod så gott som varje dag, blir värre när jag stressar och försvinner i perioder där jag känner mig lugn och avslappnad. Så förmodligen beror det väl på att kroppen stressas pga sömnen, för jobbet i sig är ju inte stressande alls.

@cili De som har det säger att det är bra, jag veeene. :p

Ah, jag förstår. :meh: Fasiken vad drygt! Men att komma tillrätta med stressen (det är ju "bara" att sluta stessa.... Eller? :p) låter väl som ett bra första steg då. Får du hjälp med det?

Förhoppningsvis blir det bättre med stressen framöver, om inte annat så borde det bli det när jag börjar plugga. Det är ju inga mängder så det är ju inte farligt på något sätt, bara irriterande

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 108
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka