Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Reykjavik Jag lovar att jag trodde er! Men tänkte att man liksom borde se den ändå... Och nu var det gjort så nu slipper jag göra det igen! :D

Frozen! Lejonkungen! Skönheten och Odjuret! Prinsessan o grodan (eller vad den heter)!!!!!! :love:

:rofl: :rofl: :rofl:

Finns det inget SingStar Disney?
Skulle vara fantastiskt under en fest kl 03.48 när alla är lite halvtrötta :angel:

Mat uppäten. Mår fortfarande blä. Trots alvedon.
Imorgon får det helt klart bli allergimedicin så jag kan sova bättre, förhoppningsvis kan kroppen fightas lite bättre med förkylningen då

@cili: :eek: :eek: :eek:

Say whut? Då har jag missat det totalt! :o

Nu vet jag vad jag vill ha i födelsedagspresent :D :banana:

@Reykjavik Jag jobbar vanligen ute i butik dagarna i ända, de produkter jag inte känner till är inte värda att känna till ;)
Men som sagt bara till PS2. Kan dock tänka mig att låtarna finns att köpa i singstore till PS3 (övriga konsoller har jag ingen koll på)

@cili: Vi har säkert ett PS2 nere i källaren! Åh vad kul :D

Lite mer allmänt: "Singstar Deutsch Rock-Pop" :cautious::rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 108
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V