Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili: Blir väl en Buketråds-följetong?

"Reykjavik & cilis evighetsresa genom tyska schlagerlåtar!"

:rofl:

Har hela dagen haft känslan av att jag glömt något. Och det har jag. Ena katten har inte fått mat. Bra där, jättebra. Tack gode gud för att jag fyllde på foderlabyrinten för några dagar sen, så hon kan pilla fram lite mat där så hon slipper svälta tills jag kommer hem igen. Priset för årets sämsta matte går ju helt klart till mig.

@Mammas ja hon har en del fett att ta av också, och hon fick ju mat imorse så även om hon inte haft foderlabyrinten hade hon inte blivit utan i ett dygn. men det känns ju fan inte bra :(

Gaaah vad sur jag blir.
Skulle söka ett jobb, de ville bara ha ansökningar via en viss sida som de länkat till. Först fick man göra en massa tester, svara på 52123 olika frågor och man skulle göra någon videointervju. Mitt i allt får min dator spunk och hojtar något om att grafiknågonting kraschat, hela skärmen börjar flimra och ha sig. Startar om och allt ser bra ut, har dock någon websökningspåhitt som jag inte vill ha. Det kommer upp när jag startar chrome, får väl installera om det. Igen! :banghead:
Nu kör jag totalskanning med virusprogrammet :cautious:

@cili Det finns ju de som säger att katter och hundar mår bra av en fastedag i veckan, så du behöver nog inte ha dåligt samvete. :)

Så. jävla. trött.
Det finns inte ens ord för att beskriva.
Och så viss feber på det. Sitter här med jackan över benen och en filt runt resten av kroppen och fryser. Inomhus. Stabilt värre.
Fick lägga mig på golvet en stund förut eftersom hela världen snurrade, men det har gått över som tur är. Tror att det berott på att jag druckit för dåligt. Som om det inte var jobbigt nog innan liksom, nej då ska man bli sjuk också.

@Mammas Nä sjuka mig ska jag nog inte behöva. Det verkar gå att hålla hyfsat i schack med alvedon, tror inte att yrseln hade med någon sjukdom att göra heller.
Mina knän jävlas med mig också. Förkylning = ont i leder. Men om jag bara lyckas sova fler sammanhängande timmar borde kroppen orka ta i tu med förkylningen. Dessutom är det snart tisdag, och då är jag ledig och kan sova ett helt dygn i sträck om jag vill ;)

@cili Ah jag får också problem med leder när jag är sjuk. :meh: Och ja, sova är en bra grej! :D Har du öronproppar, eller är det annat som gör att det är svårt att sova? Rullgardin och så? Jag har hört att om man inte kan sova är det nästan lika bra att bara ligga och vila i ett mörkt rum, så jag brukar försöka göra det om jag inte kan sova men verkligen måste vila.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 108
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V