Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
kl.

89dfj.jpg

Jag blev så besviken på den att jag tvingades göra en meme.

:eek::eek::eek::eek:

Frozen är jättebra!

Någon som vet vad det är för ras på ponnyerna som dvärgarna rider i Hobbit?
Kan det vara Fellponnyer?

Jamen! Alla hade hypat som fan om den där filmen, så jag förväntade mig något FANTASTISKT, och det vara bara... "meh"... :meh:
Jag förstår dig, jag kände inte heller wow och hade högre förväntningar. Men sina moments har den ju, absolut, men jag tyckte de var på tok för få faktiskt.

Jag förstår dig, jag kände inte heller wow och hade högre förväntningar. Men sina moments har den ju, absolut, men jag tyckte de var på tok för få faktiskt.

Ja, den är inte rakt igenom dålig, då och då blänker den till, men precis som du säger - jag hade högre förväntningar. :down:

Funderar lite på balkongen och odlingen, ska hem till mamma och pappa så ska kolla om mamma har några saker att dela med sig av, lite krukor och sånt:D Så behöver jag bara köpa jord och fröer:p

@Emtherlia Nej, verkligen inte! Jag sitter här och lär inte göra så värst mycket mer än så idag tror jag. På sin höjd nån promenad, om jag orkar, mest för vädret. :p

Skönt med frukost i soffan, blev det här med idag. Framför Hobbit :)
Vi har 18gr varmt idag, strålande sol och vindstilla. Ljuvligt :love:

@Mirre Det är samma väder här. 22 grader visade termometern i solen på vid 11 i förmiddags...

JAG VILL RIDA! Jag har blivit så vansinnigt ridsugen den senaste tiden så det är helt sjukt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 108
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Annonsera mera hundar 2