Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Monimaker: Något är ju uppenbarligen fel, men vi kämpar på här borta och hoppas att det löser sig :up:

@McFlurry: Håller med ovanstående!

*kl*

Varför finns det en #selfie-låt? :yuck:

@Kethets
Det är ganska trist att bara sitta och fördriva tid :p Men jag ska inte klaga, får ju ha med datorn och kan roa mig med den
samtidigt som jag får betalt för det, det är ju rätt lyxigt :)

För tusan, inte ska du klaga! När jag jobbar vaken natt kan jag iofs sitta vid en dator under korta stunder men eftersom jag ska gå en runda .15 och .45 varje timme och rundan tar 15 minuter så blir det inte mycket sittande :p Och egen dator och egen telefon kan jag såklart glömma ;)
(Undantaget vilande natt för då får jag vara civilklädd, ta med dator och telefon samt har eget sovrum med TV, toalett, dusch och diskho :love: )

@Hedinn: *dör av träningsvärk i skrattmusklerna*

Jag läste Panda och såg ut som min avatar innan jag förstod vad det egentligen stod. Idag är inte min dag!

Något säger mig att jag missat Harry Potter nu?
Eller när börjar den? Glömde bort det totalt :p

Tittar på Top model nu och det laggar hela tiden, så störande.
Och tog just en godis som var asäcklig. Uäck!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 108
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Akvarietråden V