Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@cili Absolut! Färjestad fick ju kvala in till slutspel, så att de tog sig till final var en bedrift i sig... Att något annat lag än Skellefteå skulle ta guld i år har ju inte funnits på kartan, så. :)

Dessvärre betyder det även att jag inte ätit någon vettig lunch. Meeen jag har fixat matlåda att äta senare ikväll, och kommer ta med kvarg+hallon så det ska nog funka ändå.
Men mina kalorimål håller jag ju inte för fem öre, ligger mest troligt väldigt långt under normalt intag just nu :/ Blir lite störd på det, men eftersom jag inte drar ner medvetet så är det väl ändå okej att det blir så några dagar?

@cili du måste ju äta ordentligt! (sten i glashus, jaaaaag? ;) ) Ska be min kompis kika förbi med kvarg senare tänkte jag, så kan jag äta det om jag inte pallar något annat. :)

@grodan21 Ja bara tanken på det blir man ju trött av :D

@Mammas Jag försöööker äta ordentligt. Så länge jag jobbar äter jag normalt, det är hemma jag är dålig på det. Speciellt nu när jag kommer hem, petar i mig nån knäckemacka, sover, vaknar, är sådär borta i huvudet att jag inte känner mig hungrig, halvsover lite till, tar nån macka eller lite kvarg, åker till jobbet.
Dessvärre tar jag min näst sista matlåda idag. Så imorgon eller i övermorgon måste jag laga mat, hoppas innerligt att jag ska orka med det. Annars blir det lite jobbigt.

@cili Felix har typ färdiga soppor som jag gillade skarpt, kostar typ 30 spänn är en portion och värms i micron. :up:
promd0081j_mustiga_soppor_indisk_masala-424x600.jpg

Hej hopp allihopa! Återigen en kväll vid buke, oh the joy of my life :D

Världscupshoppning på gång strax i alla fall.

... Jag har gett upp det där med fotboll/ishockey/liknande! Sitter och tittar på balett och stretchar istället :D

@Reykjavik Varför gett upp? Vi har ju snart det bästa fotbollslaget i final i Champions League också! :D Förhoppningsvis i alla fall, men de borde ta guld så då är ju final ett måste på vägen, liksom.

@Monimaker: Heeeeeej :love:

Egentligen inte, mina muskler protesterar och jag tror att jag var ett bord i mitt förra liv. Så stel :eek:

@Hedinn: Ptja, mest för att det enda jag fattar är när det blir mål och för att jag inte kan välja ett lag att hålla på :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Mens
  • Skottlossning på skola
  • Vad gör vi? Del CCIX