Påsktråden aka HELGTRÅD!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nu kollar jag också på hoppningen! Min mamma kom hit nyss och tog ut hunden på en lite längre runda så kan jag ta en kortare sen. Har ont i kroppen och är stel i nacken nu och blir illamående när jag vrider nacken. Sambon lyckas alltid vara bortrest när jag behöver han som mest :p Tur min mamma bor nära iaf och är snäll!

@zassoo Bevis på att köttbullar kan vara bättre än älgar ibland! :D

Jag väntar på min hästs kusin, blev så glad när jag såg en sån i startfältet igår. :love: Tror han hette Lordan? Vallacken efter Lordanos?

@Hedinn: Ptja, mest för att det enda jag fattar är när det blir mål och för att jag inte kan välja ett lag att hålla på :D
Men det kan jag hjälpa dig med! Färjestad i hockey, Bayern München i fotboll. Och Sverige i landskamper, men lite på Tyskland i fotboll också, eftersom Sverige ändå inte tar sig nånstans där. Klart! :D

@zassoo: Jag ser framför mig hur någon hoppar med en riktig älg? :cautious:

@Monimaker: Awesome! Eh, jadu - allt började med att jag skulle göra ett utfall (enligt sjukgymnastiken) och när det inte fungerade så satte jag mig och stretchade :up:

@Reykjavik Åh fy, det är så jobbigt. Det känns som att man håller på att dö och att inälvorna vill tränga upp genom munnen medans benen går av som tändstickor.

Förresten - din nya avatar är väldigt du. ;)

@Monimaker: Klockren beskrivning! Men vill man bli fin får man lida pin? :D

Tackar! :D ;)
Den är perfekt ihop med notiserna man får också, skrattar varje gång :love:

@zassoo: Ja! Extra stöd när man flyger över hindren!

Kl.

Hoppar in jag med. Har aldrig fattat det här med påsken, det enda bra är väl att man får vara långledig?! :D
Äter inga speciella påskmiddagar, påskägg existerar inte heller.

Hade en trevligt middagsbjudning med bästis och hennes pojkvän igår iallafall, lite vin och sänggående vid 24 (börjar bli gammal!) ikväll blir det skräckfilm med en kompis och en massa hundar :)

@Mammas Njä som jag förstått det "behöver" man ha svimmat av om än en väldigt kort stund för att man ska kunna få hjärnskakning och det gjorde jag inte. Jag har däremot problem med rygg och axlar sen innan och blir illamående när musklerna är spända. Brukar få massage varje kväll av sambon i vanliga fall ;)

@Reykjavik Alltså gud vad det måste vara någonting som brister i undervisning, studiemetod eller liknande om procentfördelningen ser ut så! Jag tyckte vår juridiktenta var hur svår som helst men ändå hade det tydligen gått "mycket bra överlag". :p

@McFlurry Nu har jag inte lusläst tråden och är smått onykter, men har du flugit av och slagit i huvudet så ta det lugnt! Låter ju som att du kan ha fått en hjärnskakning och då är det faktiskt väldigt viktigt att vila huvudet.

@McFlurry har du koll på att du inte gjort det då? Jag menar, handlar det om någon halv sekund är det inte säkert att du märkt det? Jobbigt med problemen, hoppas att de släpper.

@McFlurry Är du säker? Hittade en sida där det stod att "Att svimma av kopplar de flesta vanligen till en hjärnskakning men det sker endast i ungefär 10 procent av fallen så det är verkligen inte så att det inte är någon hjärnskakning om personen inte svimmat av."

@Mammas Njä som jag förstått det "behöver" man ha svimmat av om än en väldigt kort stund för att man ska kunna få hjärnskakning och det gjorde jag inte. Jag har däremot problem med rygg och axlar sen innan och blir illamående när musklerna är spända. Brukar få massage varje kväll av sambon i vanliga fall ;)
Nej, man måste faktiskt inte ha svimmat. Har haft läkare som talat om det för mig, man kan få en lätt hjärnskakning ändå. Jag fick den diagnosen utan att ha svimmat, så det är fullt möjligt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
10 836
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Alkohol är komplicerat. Kanske inte för varje individ men sett i stort perspektiv är alkoholen roten till så mycket ont som händer i...
16 17 18
Svar
358
· Visningar
19 865
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag stöter på en del vilda djur i skogarna där jag bor. De flest har jag fått nåt slags förhållande till och vet på ett ungefär hur de...
Svar
1
· Visningar
2 107
Senast: Luff
·
Övr. Hund Jag vet att jag har pratat om det här med er förut, men behöver nu ert stöd åter igen :( Jag och min exsambo köpte Bruce tillsammans...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 343
Senast: Singoalla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #10