Pärlhantverk, t.ex. netting

Houdinie

Trådstartare
Jag har börjat med netting lite som terapi och tycker att det är riktigt kul. Jag har ännu inte gjort något färdigt smycke då jag inte är nöjd med jämnheten i det jag gör än. Tillsvidare övar jag mest men jag har börjat skisa på ett armband jag vill göra till min mamma.

Är det någon annan som håller på med pärlhantverk?
Kan ni visa era alster?

Exempel på netting:
(inte jag som gjort)
netting2.JPG

2503905721_f7db10d238_o.jpg
 
Sv: Pärlhantverk, t.ex. netting

Jag har en kompis som är fenomenal, det senaste jag sett som hon gjort är en 3D nallebjörn ihålig.
Annars är det armband, fotlänkar, halsband, mobilfodral osv som tillverkas.
 
Sv: Pärlhantverk, t.ex. netting

Jag vet inte om man kan kalla det för pärlhantverk direkt, för det är ju inte riktigt samma grej... dessutom har jag bara gjort kanske 5 par. Men jag gör örhängen ibland. Bara för skojs skull. Utseendet blir sådär, men jag tycker det är himla roligt. :)

orhangen-1.jpg
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
12 737
Senast: MML
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 783
Senast: __sofia__
·
Hundavel & Ras Jag har en sheltie, och sheltie är "min ras" sedan årtionden. Det jag gillar är storleken och att de är alerta och lättlärda. Men jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 437
Senast: lilstar
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 421
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp