Paradise Hotel 2014

@bejkonfis
1. Haha vad fan vet du om det? Hur många ligger i Paradise Hotel?
2. Får man bete sig hur som helst mot tjejer bara för att de vill få ligga?

1. Jag tar för givet att du inte har följt speciellt många säsonger av PH.
2. Det är väl ingen kille som har betett sig "hur som helst"? Att dom gnäller 24/7 om att dom vill knulla är väl en sak men ingen av killarna har på något sätt betett sig illa mot en tjej. Snarare är det tjejerna som beter sig som luder. Den ena kallar sin kille för diverse kroppsvätskor. Den andra påstår att hon äger sin kille (Ve och fasa om en kille sa något liknande!) och hela jävla gänget rentav spydde skit över förra killgänget och bölade i två avsnitt om hur förbannat fula dom var.

@bejkonfis

1. Jag tar för givet att du inte har följt speciellt många säsonger av PH.
Jag såg förra och ett par tidigare till och från. Tycker generellt de ligger väldigt lite. Är ju typ bara samma personer också som ligger.

2. Det är väl ingen kille som har betett sig "hur som helst"?
Ditt argument mot att folk här inne pekat på sexism i programmet var "de är där för att få kuk". Alltså är min fråga till DIG - varför anser du att det spelar någon roll? Om jag går ut på krogen och vill ligga, påverkar de andras rätt att bete sig illa mot mig då?

Snarare är det tjejerna som beter sig som luder.
Åh, så trevligt med en människa som på fullaste allvar använder ordet luder. Vad är ett luder undrar jag. Snälla, berätta!

@bejkonfis

Jag såg förra och ett par tidigare till och från. Tycker generellt de ligger väldigt lite. Är ju typ bara samma personer också som ligger.

Ditt argument mot att folk här inne pekat på sexism i programmet var "de är där för att få kuk". Alltså är min fråga till DIG - varför anser du att det spelar någon roll? Om jag går ut på krogen och vill ligga, påverkar de andras rätt att bete sig illa mot mig då?

Åh, så trevligt med en människa som på fullaste allvar använder ordet luder. Vad är ett luder undrar jag. Snälla, berätta!

Som jag misstänkte, du har inte kollat speciellt mycket.

Fortfarande, på vilket sätt har killarna betett sig illa mot tjejerna?

Om du inte vet vad ett luder är så är nog dina feministskygglappar större än jag trodde.

Som jag misstänkte, du har inte kollat speciellt mycket.

Om du inte vet vad ett luder är så är nog dina feministskygglappar större än jag trodde.

Vad är ett luder, då? Kan du inte upplysa oss och våra feministskygglappar, snälla.

Jag tycker att han den klängiga har betett sig jätteilla. I övrigt tycker jag bara att de låtit fett sexistiska när de talat om tjejerna och sin syn på tjejer.

Min fråga gällde ju dock dig - varför DU ansåg att det var relevant att tjejerna "vill ha kuk".

Du får jättegärna förklara! Alla verkar ha lite olika definitioner och jag är väldigt intresserad av vad din är. Kom igen nu, du säger att tjejerna beter sig som luder. Då måste du ju kunna svara på hur ett luder beter sig?

Jag tycker ni är så otroligt underhållande när ni kastar feministpropaganda över killarna och spottar och svär över hur gärna dom vill ha fitta.
Newsflash! Tjejerna är där för att få kuk. En jävla massa kuk. Skillnaden är dock att tjejerna inte uttrycker sig på samma smått vulgära sätt.
Dom är knappast där och trånar efter hunkar för att få mysa med dom framför en smörig film eller dela en djup konversation.

Men alltså, jag förstår nog inte. Menar du att bara för att en tjej är öppen för att eventuellt ligga i en viss situation (typ ett TV-program) så innebär det att det är fritt fram för killarna att säga och göra vad de vill? Typ "hon får skylla sig själv"-principen? Det känns ju... modernt.

Jag kollade upp nu, slår man på synonymer så kommer "nattfjäril" upp. Vi måste alltså se till att inte vara mörka till färgen och dras till ljuskällor. Tror jag kan fixa det. Pust! :up:
Fan, faller nog på dragningen till ljuskällorna för min del :(

@Lillelorden

Bildgooglade luder då förklaring kanske dröjer lite.

7641_0.gif

Ser rätt mysigt ut tycker jag?

Kl

Alltså oj.. Såg PH när Olinda var med. Tittar nu och killar ba'; jag har legat med 50 st tjejer, jag har legat med 300 st. Woow, respekt alltså, är reaktionerna. En tjej säger att hon legat med 30 st, uä vad slampigt!

Ni kanske redan haft (eller har) den här diskussionen, men alltså hey! Idioter!

Är man förvånad eller?

Smail: Jag har legat med 300 brudar.
Inte-Så-Jävla-Snygg-Men-Däremot-Rätt-Slemmig-Eric: Stabilt, det gillar vi!
Jasmine: Jag är så himla slampig, har väl legat med 30.
Sluskig-Dryg-Sexist-Eric: Det tycker jag är jävligt mycket för en tjej!

Är man förvånad eller?

URKVIDRIGT. Heja tråk-smail då som sa att han inte såg nåt problem med singlar som ligger mycket :up:

Men URKBLÄ för nya tjejen som tallade på packad och sovandes kille. Han ville ju inte, vafan, back off då.

Håller med både @Strindlund @snow och @niphredil i de senaste.

Och alla som argumenterat tidigare mot bacon.

Men i det här avsnittet, de har varit där i typ 5 dagar? Vad är problemet? Sex utan fem dagar är väl ingen big deal att man inte kan tänka på annat?

Är man förvånad eller?

Där reagerade jag med. Vad är synen på de 300 tjejerna de ligger med? Men det är klart, då blir de ju riktiga män :s

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 496
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 30