@Lillelorden tror att det var de ja, om de inte har klippts väldigt konstigt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med sistah! Fy fan alltså. Var tvungen att hoppa över.Och sen ska vi inte ens tala om den värsta dejten som någonsin visats på svensk television. Jag satt bakom kudden så mycket jag skämdes åt deras vägnar...
Jag refererar alltid till mig själv som snygg-niffe. Såklart.Och kan Eric snälla sluta referera till sig själv som Snygg-Eric? Så extremt oattraktivt. Tycker jag.
Vilka var det som låg i slutet? Var det nya Jasmine och Eric?
Jag med!Jag uppfattade det dock som att det var Saga och Calle som låg, vet inte riktigt varför...
Jag refererar alltid till mig själv som snygg-niffe. Såklart.
Och jag är Snygg-Emtherlia Definitivt!
Av det ni föreslagit känns @Emtherlia s förslag enklast ärligt talat . Spanjoren sitter och tentapluggar och även om vi alla förstår hur extremt viktigt detta är så är jag rädd att han kanske inte riktigt fattar (man som han är, tihi etc) . Så, eh, Suecia - here I come?
Låter precis som nåt min sambo skulle säganä jag vill inte bli störd i tentaplugg, bättre att du flyttar hem
Ok, så nu är jag inte säker på hur jag hamnade här. Men kanske Hola eller vad det nu heter skulle fungera för dig? Laddar hem ett program som gör att man "byter land" på webbläsaren. Brukar göra det med artiklar och videos. Kanske det kan fungera med tv3play?
edit: Hm... nu skulle detta bli ett citat men antar att berörda förstår ;P
Tydligen så har det varit lite problem med sändningarna, enligt info på FB, men nu ska det tydligen fungera att se från utlandet igen!
Tack för tipset! Min sambo ska greja åt mig men han är upptagen (???) och tycker tydligen att det är viktigare att tentaplugga än ordna Paradise Hotel åt mig (???????). Men sen så!
Men ja så bra! Jättetack för att du sa till!Tydligen så har det varit lite problem med sändningarna, enligt info på FB, men nu ska det tydligen fungera att se från utlandet igen!
Min sambo ska greja åt mig men han är upptagen (???) och tycker tydligen att det är viktigare att tentaplugga än ordna Paradise Hotel åt mig (???????).
Redan gjort! Han ska inte tro att han kommer undan med såntMen va? Dumpa!
Redan gjort! Han ska inte tro att han kommer undan med sånt
1. Haha vad fan vet du om det? Hur många ligger i Paradise Hotel?Newsflash! Tjejerna är där för att få kuk. En jävla massa kuk.
Jag har inte sett någon bli upprörd över att någon vill ligga? Däremot kan man ju tycka att folk är jävla as som på talar om kvinnor i sexistiska termer. Och som tallar på tjejer som bett dem backa. Och som tycker att de har RÄTT till andras kroppar, baraföratt.Jag tycker ni är så otroligt underhållande när ni kastar feministpropaganda över killarna och spottar och svär över hur gärna dom vill ha fitta.
Newsflash! Det är inte feminister som går runt och tror att alla tjejer bara vill mysa framför smöriga filmer.Dom är knappast där och trånar efter hunkar för att få mysa med dom framför en smörig film eller dela en djup konversation.