Paradise Hotel 2014

Och jag håller med alla om att Kian och Smail är sjukt obehagliga med sitt släpp-till-eller-åk-ut-snack.

Än så länge får jag säga att jag håller på Saga och Calle.

Jag har inte sett senaste avsnittet men jag håller med om allt ni säger om röviga jävla sexistsnubbar. Ingen stor chocker dock, men jääääävlar vad jag vill se ut som en klassiskt *snygg* brud så jag kan bli antagen i programmet och skälla ut alla snubbar efter noter.

Av det ni föreslagit känns @Emtherlia s förslag enklast ärligt talat :D. Spanjoren sitter och tentapluggar och även om vi alla förstår hur extremt viktigt detta är så är jag rädd att han kanske inte riktigt fattar (man som han är, tihi etc) :(. Så, eh, Suecia - here I come? :eek: :D

Funderar på hur mycket du litar på spanjorens resonemang... :p nä jag vill inte bli störd i tentaplugg, bättre att d u flyttar hem ;)

Ok, så nu är jag inte säker på hur jag hamnade här. Men kanske Hola eller vad det nu heter skulle fungera för dig? Laddar hem ett program som gör att man "byter land" på webbläsaren. Brukar göra det med artiklar och videos. Kanske det kan fungera med tv3play?

edit: Hm... nu skulle detta bli ett citat men antar att berörda förstår ;P

Ok, så nu är jag inte säker på hur jag hamnade här. Men kanske Hola eller vad det nu heter skulle fungera för dig? Laddar hem ett program som gör att man "byter land" på webbläsaren. Brukar göra det med artiklar och videos. Kanske det kan fungera med tv3play?

edit: Hm... nu skulle detta bli ett citat men antar att berörda förstår ;P
:D

Tack för tipset! Min sambo ska greja åt mig men han är upptagen (???) och tycker tydligen att det är viktigare att tentaplugga än ordna Paradise Hotel åt mig (???????). Men sen så! :)

:D

Tack för tipset! Min sambo ska greja åt mig men han är upptagen (???) och tycker tydligen att det är viktigare att tentaplugga än ordna Paradise Hotel åt mig (???????). Men sen så! :)
Tydligen så har det varit lite problem med sändningarna, enligt info på FB, men nu ska det tydligen fungera att se från utlandet igen! :)

Jag tycker ni är så otroligt underhållande när ni kastar feministpropaganda över killarna och spottar och svär över hur gärna dom vill ha fitta.
Newsflash! Tjejerna är där för att få kuk. En jävla massa kuk. Skillnaden är dock att tjejerna inte uttrycker sig på samma smått vulgära sätt.
Dom är knappast där och trånar efter hunkar för att få mysa med dom framför en smörig film eller dela en djup konversation.

@bejkonfis

Newsflash! Tjejerna är där för att få kuk. En jävla massa kuk.
1. Haha vad fan vet du om det? Hur många ligger i Paradise Hotel?
2. Får man bete sig hur som helst mot tjejer bara för att de vill få ligga?

Jag tycker ni är så otroligt underhållande när ni kastar feministpropaganda över killarna och spottar och svär över hur gärna dom vill ha fitta.
Jag har inte sett någon bli upprörd över att någon vill ligga? Däremot kan man ju tycka att folk är jävla as som på talar om kvinnor i sexistiska termer. Och som tallar på tjejer som bett dem backa. Och som tycker att de har RÄTT till andras kroppar, baraföratt.

Dom är knappast där och trånar efter hunkar för att få mysa med dom framför en smörig film eller dela en djup konversation.
Newsflash! Det är inte feminister som går runt och tror att alla tjejer bara vill mysa framför smöriga filmer.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 497
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama