R
Raderad medlem 6459
Men vad hon nya tjejen tjatar om sitt utseende? Och Kian, han blir ju bara mindre och mindre charmig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men alltså, de är i Paradise Hotel? Ska man inte bli packa och hångla och ligga där? Han låg ju inte med någon, de hånglade ju bara.Jag tycker inte det är konstigt att Saga blev upprörd faktiskt.
Skitlöjligt. Hoppade över det, blev för grinig.Alltså, vad är det för fel på Ullis? Erik får tokspelet och goes bananas för att Ylva svarar att hon inte vill spela med honom, och så Ullis bara tröstar honom? De känns ju som barnrumpor hela bunten.
Jaaaa, och han var väl full och glad och lite kåt, vafan sånt händer?Tycker att lite hångel är typ ingenting iom att de är på PH, och lite hångel i poolen är ju knappast något.
Så sant som det var sagt! (alltihop alltså)Kristian, vad håller han på med, förstorar upp det och grejer? Hoppas att han åker i nästa vecka! Å andra sidan gråter jag ju inte om typ Kian eller Erik sticker heller, så för min del kan många snubbar få åka.
Är man förvånad eller?
Smail: Jag har legat med 300 brudar.
Inte-Så-Jävla-Snygg-Men-Däremot-Rätt-Slemmig-Eric: Stabilt, det gillar vi!
Jasmine: Jag är så himla slampig, har väl legat med 30.
Sluskig-Dryg-Sexist-Eric: Det tycker jag är jävligt mycket för en tjej!
Men URKBLÄ för nya tjejen som tallade på packad och sovandes kille. Han ville ju inte, vafan, back off då.
Men han var väl full, glad och kåt och inte riktigt tänkte sig för? Kan hända den bästa.Jag har framförallt väldigt svårt för logiken i att försöka hålla något "hemligt" och fundera på om man gör något dumt eller inte (men ändå fortsätta) och sen bli förvånad när hon blir upprörd (oj, det hade jag inte en taaaanke på). Sen absolut, man lär väl inte träffa sitt livs kärlek på PH men de verkar ju vara de enda som klickat någorlunda.