Paradise Hotel 2014

Men vad hon nya tjejen tjatar om sitt utseende? :confused: Och Kian, han blir ju bara mindre och mindre charmig.

Nu så!

Bra avsnitt tycker jag :up:

Kristian: Så JÄVLA jobbig. Står inte ut med människan
Saga: SÅ tramsig som blev sur på Calle
Erik: WTF?
Calle: I feel your pain! Jag hade lätt också blivit aspackad och hånglat med alla i en pool och varit "otrogen" mot min partner sedan 20 minuter
Ylva: Tyckte synd om henne som blev så ledsen

Minns typ inga mer i programmet.

Alltså Calle. Vilken lirare. Likaså Smail. De blir kvar ett tag är mitt tips.
Brudarna, Ullis, hon verkar vara en härlig tjej.
Men jäklarns vad de ligger denna säsong. Har ju bara gått ett par avsnitt och det är redan dramatik och ligg till höger och vänster. I förra norska säsongen tog det väl en 30 avsnitt innan någon fick till det. :D

Jag tycker inte det är konstigt att Saga blev upprörd faktiskt.
Men alltså, de är i Paradise Hotel? Ska man inte bli packa och hångla och ligga där? Han låg ju inte med någon, de hånglade ju bara.

Tycker oavsett att det är trist när det bli för parigt och vissa ska låtsas som att det är Bachelor eller nåt.

@Estivuz Ja, heja dem ju! :up: Men det är väl bara Saga & Calle och så Ylva och Kian som legat va? eller har jag missat nån?

Alltså, vad är det för fel på Ullis? Erik får tokspelet och goes bananas för att Ylva svarar att hon inte vill spela med honom, och så Ullis bara tröstar honom? De känns ju som barnrumpor hela bunten.

Men jag håller med @niphredil om Calle och Saga-grejen, @Jenka . Tycker att lite hångel är typ ingenting iom att de är på PH, och lite hångel i poolen är ju knappast något. Kristian, vad håller han på med, förstorar upp det och grejer? Hoppas att han åker i nästa vecka! Å andra sidan gråter jag ju inte om typ Kian eller Erik sticker heller, så för min del kan många snubbar få åka. :p

Hoppas att det blir många nya par imorgon! :up:

Btw, Siren-Jasmine och hennes dejter var ju FETT kassa. Romantisk dejt där vi diskuterar.... taktik? wtf liksom!

Alltså, vad är det för fel på Ullis? Erik får tokspelet och goes bananas för att Ylva svarar att hon inte vill spela med honom, och så Ullis bara tröstar honom? De känns ju som barnrumpor hela bunten.
Skitlöjligt. Hoppade över det, blev för grinig.

Tycker att lite hångel är typ ingenting iom att de är på PH, och lite hångel i poolen är ju knappast något.
Jaaaa, och han var väl full och glad och lite kåt, vafan sånt händer?

Kristian, vad håller han på med, förstorar upp det och grejer? Hoppas att han åker i nästa vecka! Å andra sidan gråter jag ju inte om typ Kian eller Erik sticker heller, så för min del kan många snubbar få åka. :p
Så sant som det var sagt! (alltihop alltså)

Jag har framförallt väldigt svårt för logiken i att försöka hålla något "hemligt" och fundera på om man gör något dumt eller inte (men ändå fortsätta) och sen bli förvånad när hon blir upprörd (oj, det hade jag inte en taaaanke på). Sen absolut, man lär väl inte träffa sitt livs kärlek på PH men de verkar ju vara de enda som klickat någorlunda.

Kristian verkar ju bara vilja ha drama.

Är man förvånad eller?

Smail: Jag har legat med 300 brudar.
Inte-Så-Jävla-Snygg-Men-Däremot-Rätt-Slemmig-Eric: Stabilt, det gillar vi!
Jasmine: Jag är så himla slampig, har väl legat med 30.
Sluskig-Dryg-Sexist-Eric: Det tycker jag är jävligt mycket för en tjej!

ELLER HUR, jag spydde rakt ut när jag hörde det där.

Tycker också att Saga är överkänslig. Vakna upp för fan.
1. Du är med i Paradise Hotel
2. Ni är inte tillsammans
3. Ni har känt varandra i två dagar
4. Alla hånglade med alla
5. Han bad till och med om ursäkt?!

Älskar den här tråden :D Har bara kollat på första avsnittet hittils och har förberett mig för de andra avsnitten genom att läsa igenom tråden så nu ska jag ta med skämskudden och kolla vidare :nailbiting::love:

@Jenka håller med! Vad förväntar man sig egentligen?

Herreguuud jag blir ju mörkrädd, de gamla killarna beter sig som att dom är älskar brudarna sen sju svåra år tillbaka!?

Jag har framförallt väldigt svårt för logiken i att försöka hålla något "hemligt" och fundera på om man gör något dumt eller inte (men ändå fortsätta) och sen bli förvånad när hon blir upprörd (oj, det hade jag inte en taaaanke på). Sen absolut, man lär väl inte träffa sitt livs kärlek på PH men de verkar ju vara de enda som klickat någorlunda.
Men han var väl full, glad och kåt och inte riktigt tänkte sig för? Kan hända den bästa.

KL

Sjukt bra avsnitt i kväll ju! Heja Smail! :up: :D Eric, Ulrika och Kian kan ju åka hem och böla istället för att vara med, har de helt missat vad programmet handlar om?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 496
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama