Paradise Hotel 2014

Haha, inte jag heller ;). Såg som sagt bara "artikeln" i Expressen igår kväll och klickade mig in på bloggen där.

Ja, tror det. Hoppas det blir Kian, Eric eller Kristian som ryker. Eh ja, det är väl i princip alla utom Smail. Eller har jag glömt nån? Han Calle/Johan/Fredrik/Rikard/standardnamnisverige-killen också ja.

Det enda intrycket jag fått av Calle än så länge är att han inte verkar vara den skarpaste kniven i lådan, så att säga.

Jag tror att Kristian ryker. Eller det beror väl på vad det är för nykomling som kommer i och för sig.

Jag håller mig hemma tills jag fått mer info, vill inte riskera nåt :).

Klokt! :up:

Jag har rensat lite i tråden på ett onödigt spår som gick lite längre än nödvändigt, har dock inte gått tillbaka till grunden utan bara tagit det sista för att tråden ska kunna gå vidare på ett smidigare sätt. Om någon anser att det behöver rensas mer så triangla gärna det så kikar jag på det ikväll.

Och så lite tips/tankar/whatever från mig:
  • Även fast livet är sjukt tufft ska man inte vara otrevlig mot användare, speciellt inte riktigt jäkla otrevlig.
  • Det kan dock finnas en poäng i att när folk inte vill så vill de inte.
  • Och att det kan uppfattas som hyfsat otrevligt att skriva ironiska inlägg (eller raljera) sinsemellan kring en annan användare och vad denne skrivit eller inte skrivit.

//lizan, moderator, som dör när hon ser på PH även med skämskudde så noll koll på vad ni pratar om! :D

Och så lite tips/tankar/whatever från mig:
  • Även fast livet är sjukt tufft ska man inte vara otrevlig mot användare, speciellt inte riktigt jäkla otrevlig.
  • Det kan dock finnas en poäng i att när folk inte vill så vill de inte.
  • Och att det kan uppfattas som hyfsat otrevligt att skriva ironiska inlägg (eller raljera) sinsemellan kring en annan användare och vad denne skrivit eller inte skrivit.
Tror du glömde en!
  • Det kan uppfattas som hyfsat otrevligt att skriva sura inlägg till de andra i tråden samt kalla kvinnor för luder.

:up:

Hoppar in i tråden efter att sådär 6 avsnitt har gått ;)

Håller med om att det känns som att produktionen ville ha ut Natalie för att få ta in någon mer "spännande" person.

F.ö så är mina favoriter Kian & Smail, så sjukt snygga jue :cool: Jag tror att Smail är den smartaste där inne. Dröjer nog inte länge innan Smail har fått samma roll som Jeppe Johansson. Kian verkar lite mesig inför Erik men samtidigt tror jag att han egentligen är en rätt smart spelare som kommer kunna manipulera dem andra. Erik verkar vara riktigt trög och elak, Kristian verkar också rätt trög samt Calle som inte gör något väsen av sig alls. Tror inte det dröjer länge innan Calle åker hem om han fortsätter vara så tyst (jag menar, produktionen vill säkert ha ut honom då).
Av tjejerna så är Ylva och Saga mina favoriter. Ylva känns smart trots att hon ibland uppför sig som en riktigt blåst blondin. Saga är väldigt hal men spelar bra med sitt utseende och försöker oftast ligga steget före.
Saga och Smail borde bli ett par. Dem kan säkert gå riktigt långt tillsammans.
Dem andra tjejerna verkar uppriktigt blåst allihopa. Nya Jasmine kanske är smart med gamla Jasmine och Ulrika är båda väldigt oskarpa.

Tror resterande 24 avsnitt kommer bli väldigt spännande att följa och jag hoppas att Kian och Ylva bildar par, Smail och Saga, Erik och gamla Jasmine (och att dem båda åker ut med huvudet före), Ulrika och Calle samt nya Jasmine och Kristian.

Börjar också gilla Smail mer och mer! Smart spelat att ta ut Nathalie, kanske inte dock så "jävla starkt spelat" som Kian och Erik ansåg. Dock tycker jag att både K och E känns som trotsiga dagisbarn, gnälls mest hela tiden på andra medspelare.

Nån jävla idiot på min Facebook har postat en spoiler om vem/vilka som ska vinna och jag råkade se den :(. Jääääävla människa.

Hoppas det är en felaktig spoiler men det blev ju jävligt mycket tråkigare att titta nu.

Nån jävla idiot på min Facebook har postat en spoiler om vem/vilka som ska vinna och jag råkade se den :(. Jääääävla människa.

Hoppas det är en felaktig spoiler men det blev ju jävligt mycket tråkigare att titta nu.

Jag har sett det med, men på olika personer..så jag känner mig tveksam..tror snarare att någon jävlas ;)

Om inte annat lär de isf ändra..för jag har svårt att tro att de låter hela produktionen sabbas så långt i förväg.

Jag har sett det med, men på olika personer..så jag känner mig tveksam..tror snarare att någon jävlas ;)
Yay! Då kan jag fortsätta titta med gott mod :D

i min spoiler stod det saga och eric

Det är nog fake spoiler, det hängde med en likadan förra säsongen men den stämde inte. Har glömt vilka det var, kan ha varit Tobbe och Mia? Såg den överallt och 'alla' var säkra på att det var sant :grin:

Alltså. Tack gode gud för Google. Hade blivit galen om jag inte kunnat ta reda på var nya snubben varit med, men klart att det var i BB! :D
Haha

@Sleepan Trodde det gick på torsdagar med så trodde jag kunde glo på två avsnitt förra veckan när det bara fanns ett jag inte sett. Pinsamt besviken :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama