R
Raderad medlem 6459
Hmm, kan va så faktiskt.Den nya killen verkade skön tycker jag!
Men den här Ulrika - herregud så pinsam hon är?! What the f? Hon är ju så grymt jävla pinsam alltså.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, kan va så faktiskt.Den nya killen verkade skön tycker jag!
Hmm, kan va så faktiskt.
Men den här Ulrika - herregud så pinsam hon är?! What the f? Hon är ju så grymt jävla pinsam alltså.
Tror hon är lite för ung och naiv samt kanske inte kan hantera alkoholen? Vet inte, men hela hon känns så himla liten bara.Ja, vad var det för jävla tantrum? Fattar inte.
Tror hon är lite för ung och naiv samt kanske inte kan hantera alkoholen? Vet inte, men hela hon känns så himla liten bara.
Är det ingen mer som känner igen den nya killen?? Jag kan dock inte placera honom.. Varit med i bb kanske?
Edit: såg nu han varit med i bb
Jag menade mer mental mognad än just ålder.Alla är ju små, äldsta deltagaren är väl typ 23. Men ja, förstod bara inte varför hon började skrika, alla andra var ju rätt sansade.
Aha, har inte sett Big Brother så därför undrade jag . Hur då hans stil? Typ som Ulrika är sur för att han är "falsk"?Han var en slemmig typ enligt mig, alla tycker vi olika Smail blir jag mest förbannad på pga hans stil .. men mest garvar jag
Jag kollar på Paradise men mest för att få mig ett gott skratt på kvällarna i soffan ;-) Dock störde jag mig på att de slängde in Amandus igår .. såg man BB 2012 så vet man vem han är .. Rös i hela kroppen .. Smail tål jag inte blir bara förbannad annars så garvar jag mest för mig själv
Aha, har inte sett Big Brother så därför undrade jag . Hur då hans stil? Typ som Ulrika är sur för att han är "falsk"?
@Sleepan Haha, låter intressant .
Har ni sett att Ulrika är gravid och ska ha barn i vår?