Paradise Hotel 2014

Är det ingen mer som känner igen den nya killen?? Jag kan dock inte placera honom.. Varit med i bb kanske?

Edit: såg nu han varit med i bb :D

Jag kollar på Paradise men mest för att få mig ett gott skratt på kvällarna i soffan ;-) Dock störde jag mig på att de slängde in Amandus igår .. såg man BB 2012 så vet man vem han är .. Rös i hela kroppen .. Smail tål jag inte blir bara förbannad annars så garvar jag mest för mig själv :laugh::bow:

Han var en slemmig typ enligt mig, alla tycker vi olika :D ;) Smail blir jag mest förbannad på pga hans stil .. men mest garvar jag :grin: :angel:

Han var en slemmig typ enligt mig, alla tycker vi olika :D ;) Smail blir jag mest förbannad på pga hans stil .. men mest garvar jag :grin: :angel:
Aha, har inte sett Big Brother så därför undrade jag :). Hur då hans stil? Typ som Ulrika är sur för att han är "falsk"?

@Sleepan Haha, låter intressant :D.

Alltså, ja. Det lär bli ett jävla liv inne i BB-huset i år. Haha. Och den där häcken - den är ÖVERALLT. Haha.

Jag kommer faktiskt inte ihåg att Amandus var slemmig, eller hur han var. Men jag antar att jag inte ogillade honom allt för mycket, för då hade jag nog kommit ihåg honom bättre :p

Jag kollar på Paradise men mest för att få mig ett gott skratt på kvällarna i soffan ;-) Dock störde jag mig på att de slängde in Amandus igår .. såg man BB 2012 så vet man vem han är .. Rös i hela kroppen .. Smail tål jag inte blir bara förbannad annars så garvar jag mest för mig själv :laugh::bow:

Men åh, vad synd. Jag som gillade honom sådär direkt, fick lite Tobias-känsla.

Aha, har inte sett Big Brother så därför undrade jag :). Hur då hans stil? Typ som Ulrika är sur för att han är "falsk"?

@Sleepan Haha, låter intressant :D.

Han är en riktigt spelare så kommer bli ett jäkla liv där på hotellet nu :D följde bb slaviskt när han var med blev så förbannad att han spelade snälla pojken fast han inte är de egentligen ;)

Vilket JÄVLA as han är Kian. "Knulla och slänga henne" och så få det till att det är hennes fel att han knullade en annan? Que va?

Meeeennne, märker att det är noll aktivitet här inne så ja, det här hade jag ju lika gärna kunnat sagt högt för mig själv bara :p.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama