Ehe, råkade somna ifrån sista kvarten igår men kollade ikapp nu på morgonen.
Kian: Men vilket sanslöst pucko. Säga till Ylva att han gillar henne, göra henne ledsen och sen säga att hon får skylla sig själv samt att alla brudar är dumma i huvudet. Right back at ya.
Smail: Tycker ändå inte att han är så illa längre. Han vill spela spelet, vilket går lite trögt för honom. Känns nästan som att PH saboterar när de tog bort hans andra immunitet (vilken kropp
).
Erik: Verkar vara snäll men rätt förvirrad och naiv när han dras mellan Smail och Kian.
Calle: Känns som han är 10 år, verkligen. Längtar hem till bruden och kärlekshjärtat?
Kristian: Ja, jo, jag vet inte. Också lugnat ner sig och jag gillar honom helt ok. Inte så mycket taktik där.
Amandus: Gillar fortfarande, men det märks tydligt att han spelar. Verkar rätt intelligent.
Ylva: Men stackars liten typ? Dock tydligt att hon hade känslor för Kian även innan det där hände, tyckte jag i alla fall.
Jasmine: Cool tjej, men inte så mycket taktik där heller känns det som.
Sirenen: Helt ok, men tycker det är lite jobbigt att hon spelar på offerkortet hela tiden, att hon "står ut" från gruppen. Undrar om Kian och hon kommer att hänga mer nu.
Ullis: Skön, förutom när hon blir upprörd över ingenting.
Saga: Rätt rolig men känns ju superblåst. Har svårt att se att hon kommer göra några mastermind moves längre fram.