Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, förvånar mig icke. Riksidiot!Jag såg ett klipp på Kian när han gick i skolan och gjorde en film om hur kvinnor hade skyldighet att ge sitt nummer till snubbar som kom fram. Helt säker på att Lady Dahmer delat på FB men hittar det inte nu. Någon som sett och vet vart man hittar det?
Angående avsnittet så jo, märktes att Ylva gillade Kian. En positiv grej med det där är dock att folk blev lacka på Kian och inte Jasmine, uppfriskande!
Tycker att Kian har så himla stöddig attityd också, 19 bast och klappar alla andra på huvudet typ.
Hoppas att Smail får ut honom nästa vecka.
Eftersom det är en kille som åker nu lär väl det vara en tjej som åker nästa gång?
Ah, stämmer ju såklart. Men nästa gång Kian KAN åka ut så vill jag att han åker ut
Ja, det var ju det jag menade. Han är genomgräslig.Och använda "brudig" som nedsättande öht.
@Mulberry Men det är ju det som är så fult, Smail var smart och hade fått ut honom men då är det helt uppenbart att han räddas av produktionen. Först med att Smail inte får ge bort immunitet, sen med att Kian blev immun för att han blev prom king. Egentligen borde han åka ut nu.
De måste alltid rapportera till produktionen exakt vilka de väljer innan parceremonier etc så förutsätter att det var likadant för Amandus - att han sa till innan vilka han valt och sen så tryckte de korten och där stod även immuniteten med. Kan slå vad om en hundring att hade Amandus valt Calle hade han inte fått immunitet.Att de tog bort Smails immunitet var ju supertydligt fult från produktionens sida, men prom king-immuniteten, hängde inte den på Amandus? Somnade ju lite, så kanske missade om immuniteten kom efter att Kian blev vald.
De måste alltid rapportera till produktionen exakt vilka de väljer innan parceremonier etc så förutsätter att det var likadant för Amandus - att han sa till innan vilka han valt och sen så tryckte de korten och där stod även immuniteten med. Kan slå vad om en hundring att hade Amandus valt Calle hade han inte fått immunitet.
Ja, det är snortråkigt. Och yes, har hört många säga det om just Jeppe, att utan produktionen hade han inte gått så långt.Oj, vad oupplyst jag känner mig, hade inte en aning. Då blir ju plötsligt produktionen väääldigt mycket mer delaktig än vad jag trodde. Lite besviken, då kan de ju motarbeta och favorisera vilka deltagare de vill (kanske förklarar varför Jeppe hade rätt mycket medvind förra säsongen).
Oj, vad oupplyst jag känner mig, hade inte en aning. Då blir ju plötsligt produktionen väääldigt mycket mer delaktig än vad jag trodde. Lite besviken, då kan de ju motarbeta och favorisera vilka deltagare de vill (kanske förklarar varför Jeppe hade rätt mycket medvind förra säsongen).
Det skrivs ju manus av produktionen till varje avsnitt! Så det är tyvärr en väldigt stor del.
Vaaaa, är det sant? Hur då manus? Hur vet du det?Det skrivs ju manus av produktionen till varje avsnitt! Så det är tyvärr en väldigt stor del.
Fast ordningen i parceremonin styrs väl av vilka de meddelat produktionen att de ska välja? På plats så att säga. Så har tidigare deltagare beskrivit det.@niphredil @Mulberry Jag skulle väl gissa att manuset är typ "vi ska framställa den här personen på det viset", "denna ordningen ska de välja i parceremonin" osv. Deltagarna har inga repliker men blir styrda så som jag förstått det.
Fast ordningen i parceremonin styrs väl av vilka de meddelat produktionen att de ska välja? På plats så att säga. Så har tidigare deltagare beskrivit det.
Jag gissar att manuset mer är vad programmen ska innehålla, vad de vill få ut av varje program, vad programledaren ska säga och göra etc. Men det är fria gissningar! Du får väl bjuda bekanten på lite vin och kex och pressa på detaljer?
Åh, lyckas du med det blir du hedersbukare nummer ettBekanten dejtar min kompis så ska bjuda dom båda på massa vin och kex och sen vidarebefordrar jag alla smaskiga detaljer till er