Paradise Hotel 2014

Tycker också Ulrika verkar vara en skön tjej utan att det är en massa krusiduller :D
Får många goda skratt åt hur de mest självsäkra inte gjorde värst bra för sig under skolveckan och ja bäckenet uppe i halsen? Kanske är möjligt om man trillar ner från ett flygplan, landar på baken och att den med denna kraft får bäckenet att flyga upp i nivå med halsen? :confused:;)

Blir inte alls klok på Ylva eller vad hon känner eftersom det konstant velas mellan den ena efter den andra. Svårt också att förstå att man skulle klicka så snabbt som vissa gjort, men det blir säkerligen helt annorlunda när man umgås dygnet om och inte gör något annat. Kian får gärna åka ut, han uttrycker sig himla gräsligt hela tiden

Nu är ju jag inte helt neutral i och med att jag läser om kroppen hela dagarna, men alltså.
Misstolka bäckenet för skulderblad? Bästa i PH hittills :D

Jag gillar oxå Ullis, skön tjej.
Smijl, tror jag bara kan bli bättre. tycker det är enormt tråkig när de pratar packt hela tiden, men när han inte gör det så är han på pluss sidan.
Ylva, falsk så in i bomben. Gillar henne inte.
Erik, söt! Men gud vad han tycker om sig själv och sitt utseende.
Calle, min mans kommentar var att han får nog ta och träna rejält på fotbollen för några andra chanser får han nog inte.
Kristian gillar jag
Kian, fy fan vad jag ogillar honom
Amandus, gillade honom i BB så hoppas att man får se samma person i PH.

Jag hade lätt kunnat få alla fel på det där provet. Och ja, jag har gått i skolan och hade 18.0 i snitt :). Har gått på universitetet med, det ni.

Jag syftade på det där med bäckenbenet. När han började säga ryggraden så tänkte jag, 'ja keep going, det kan funka', sen fortsatte han och då sket det sig. Bäckenet känns som så svårt att kunna sätta fel :o
Jag är så att jag har väldigt svårt för att läsa in saker från text, men om jag ser en bild så fastnar det. I grundskolan hade vi plastdockor som visade organ och skelett och det har fastnat :up:

Jag syftade på det där med bäckenbenet. När han började säga ryggraden så tänkte jag, 'ja keep going, det kan funka', sen fortsatte han och då sket det sig. Bäckenet känns som så svårt att kunna sätta fel :o
Jag är så att jag har väldigt svårt för att läsa in saker från text, men om jag ser en bild så fastnar det. I grundskolan hade vi plastdockor som visade organ och skelett och det har fastnat :up:

Jag tänker att om man är fotbollsspelare så har man grundläggande kunskaper i typ anatomi, hantering av idrottsskador, etc.?

Jag tänker att om man är fotbollsspelare så har man grundläggande kunskaper i typ anatomi, hantering av idrottsskador, etc.?

Ja nu när du säger det, det bör de väl ändå ha? Jag jobbar på en idrottsanläggning och vi har bl.a fotboll och en massa andra bollsporter i huset. När spelarna blir äldre (typ tonåring) och kommer upp högre i ligorna osv så har de bland annat friskvård och gym utöver sina träningar. Alla föreningar har ju kanske inte det, men man bör väl ha lite koll? För sin egen skull iallafall.

Lååångt till måndag nu känner jag :D börjar ju äntligen hända saker nu ;) Tycker de är rätt kul att jasmine lyckats komma in olägligt två gånger nu :laugh:

Jo, jag förstår det. Men som sagt, jag hade lätt kunnat få noll poäng på provet; bakis, trött, kanske nervös för att det filmas etc och därför skulle jag personligen inte sitta och hånskratta över hur dumma de är (dvs "har han ens gått i skolan" och dylikt). Det betyder inte att jag är dum eller inte har gått i skolan.

Jag gillar inte när de har såna inslag, det är så uppenbart att tittarna ska sitta och tycka att de är jättekorkade.

Jo, jag förstår det. Men som sagt, jag hade lätt kunnat få noll poäng på provet; bakis, trött, kanske nervös för att det filmas etc och därför skulle jag personligen inte sitta och hånskratta över hur dumma de är (dvs "har han ens gått i skolan" och dylikt). Det betyder inte att jag är dum eller inte har gått i skolan.

Jag gillar inte när de har såna inslag, det är så uppenbart att tittarna ska sitta och tycka att de är jättekorkade.

Jag tycker att hela programmet går ut på att visa hur korkade och omogna de är (tyvärr). Knappast så att deras bästa sidor visas upp, liksom.

Jag tycker att hela programmet går ut på att visa hur korkade och omogna de är (tyvärr). Knappast så att deras bästa sidor visas upp, liksom.
Så har jag inte uppfattat det faktiskt. Absolut att tittarna ska roas av fylla och sex men att hela alltet ska få dem att se korkade ut? Så har inte jag uppfattat det. Däremot nu under skolveckan. Och för mig känns det lika kul att göra sig lustig över ett dåligt anatomiprov som att sitta och garva åt hur dåligt nån stavar.

Förra säsongen hade de ju gort så att Samir var "den korkade", kommer ni ihåg när de hade klippt ihop så att det såg ut som att han gick omkring och topsade öronen i typ en timme?

Så har jag inte uppfattat det faktiskt. Absolut att tittarna ska roas av fylla och sex men att hela alltet ska få dem att se korkade ut? Så har inte jag uppfattat det. Däremot nu under skolveckan. Och för mig känns det lika kul att göra sig lustig över ett dåligt anatomiprov som att sitta och garva åt hur dåligt nån stavar.

Nej, jag menar inte riktigt på samma sätt som nu under skolveckan.
Men jag kan tänka mig att de klipper på ett sätt som får dem att framstå som värre än vad det är, ex. klipper bort en politisk diskussion till förmån för en diskussion om vem som har gjort dummaste grejen på fyllan. Men jag kan ju ha helt fel också, det var bara en reflektion.

Nej, jag menar inte riktigt på samma sätt som nu under skolveckan.
Men jag kan tänka mig att de klipper på ett sätt som får dem att framstå som värre än vad det är, ex. klipper bort en politisk diskussion till förmån för en diskussion om vem som har gjort dummaste grejen på fyllan. Men jag kan ju ha helt fel också, det var bara en reflektion.
Ja men absolut, de vill ju visa det som är roligast för tittarna så absolut att de klipper så att de ska framstå som lite värre på alla sätt och vis.

ylva.png

Finns fler, vissa roligare än andra.

Dagens bästa: Ulrika! Älskar tjejer som 1) pratar avslappnat och oursäktande om sitt sexliv samt 2) dessutom talar gott om andra tjejer. :up: till henne!

Ja, hon är så go! Käkar nutella direkt ur burken till frukost och tycker frågan "gillar du något motorfordon?" var av hög prioritet när de skulle "intervjua" hunkarna :D

Blev också överraskad att Linda Pira spelade! Värt med en cool feministbrud som tar plats :up: :up:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama