Paradise Hotel 2014

Kian måste verkligen sluta kalla folk för fittor. Gräsliga människa. Älskar för övrigt att han blev snorsur för att Smail inte svarade men sen svarar han inte ens själv :D. Smail däremot har en hjärna och säger att han förstår varför Kian inte svarade. ÅÅåååh humor.

Andra tankar: Huuuuur kan Jasmin ens överväga att lita på Kian?
Huuuuur ska jag stå ut med att titta om Smail åker ut?
Huuuuur trög är Kristian på en skala från ett till tio?

Är det inte rätt uppenbart att Ylva borde ställa sig med Smail? Hon är ju immun och då kan ju inte dum-Kian få ut honom?

1. Jag hoppas så gud in i bomben att Sirenen får möjlighet att skicka ut Kian imorgon alltså.
2. Ylva, kompis; Kian kommer alltid att bete sig dåligt "towards you" för han är ett as
3. Gillar Smails attityd, inte lika stressad som alla andra. Ngt äldre?
4. Skönt att Sirenen såg igenom Kians komplexa, supersmarta plan ganska snabbt.
5. Kristian... :banghead:

1. Jag hoppas så gud in i bomben att Sirenen får möjlighet att skicka ut Kian imorgon alltså.
2. Ylva, kompis; Kian kommer alltid att bete sig dåligt "towards you" för han är ett as
3. Gillar Smails attityd, inte lika stressad som alla andra. Ngt äldre?
4. Skönt att Sirenen såg igenom Kians komplexa, supersmarta plan ganska snabbt.
5. Kristian... :banghead:
Haha! Typ vad jag skrev i min spoiler :D. Håller med dig i precis varenda en av dem!

Kian måste ju åka imorgon? Ser ingen annan utväg. Skulle gråta av lycka i så fall. Såg att han går på samma skola som flera av stalltjejerna, måste fråga om han är likadan i verkligheten.

Gillar också den här säsongen mycket mer! Man kanske inte gillar flera deltagare, men dom man gillar gillar man mera? Om någon förstår vad jag menar. :p Minns jättelite av förra säsongen, typ ett gäng obehagliga snubbar som alla hade namn som började på J.

För övrigt så kan jag för mitt liv inte förstå hur Kristian kan tro att Saga gillar honom mer än som en vän? Tycker hon är väldigt tydlig med vad hon känner. Förutom att hon inte vågar säga det rakt ut, kanske. Får lite stalkervibbar av honom, speciellt när han höll på och skrek där när Saga låg med Chris.

Som fan!

Men alltså, jag gillar den här säsongen (än så länge) mycket mer än förra. Är det bara jag?

Lite mer relationsdramatik i den här säsongen än så länge tycker jag! Även öh.. lite mer naiva deltagare?
Jag tyckte om förra säsongen och hade därför rätt höga förväntningar, men tycker att det har varit rätt smaskigt hittills :D

Gillar också den här säsongen mycket mer! Man kanske inte gillar flera deltagare, men dom man gillar gillar man mera? Om någon förstår vad jag menar. :p Minns jättelite av förra säsongen, typ ett gäng obehagliga snubbar som alla hade namn som började på J.

Yes, Jeppe, Joppe och Jesper(?). Kommer ihåg hur alla tre stod och skrek på en stackars tjej vid ett tillfälle förra säsongen, gräsligt.

För övrigt så kan jag för mitt liv inte förstå hur Kristian kan tro att Saga gillar honom mer än som en vän? Tycker hon är väldigt tydlig med vad hon känner. Förutom att hon inte vågar säga det rakt ut, kanske. Får lite stalkervibbar av honom, speciellt när han höll på och skrek där när Saga låg med Chris.

Amen. När någon man nyss erkänt känslor för säger att denna gillar en tillbaks "litegrann, ibland" så känns det ju rätt tveksamt alltså. Skulle jag tycka.

Jag tror att det är roligare denna säsong för att:

1. Killarna är inte lika äckligt, obehagligt aggressiva utan "bara" ma
2. Deltagarna har inte spikat sig i sina par. Alltså det var verkligen sjukt ospännande att t.ex Jeppe och Paow stod med varandra HELA tiden förra säsongen
3. De är mer lössläppta. Alltså, alla har ju verkligen sex med alla :eek:

Hoppas verkligen inte att Smails åker ut i dag. Det känns som han gör Paradise spännade att se på då han är den som skapar lite intriger,alla andra känns lite för bra polare lixom för att röra om ordentligt.
Jag vill se spelandet i Paradise och är inte så intresserad av att titta på när folk ligger.
Varför får man knappt se något av Ullis och Jasmine? Är de så ointressanta?

KIAN. För fan. Du är inte smartaste, snyggaste och sexigaste snubben i världen. Inte ens trevlig eller sympatisk. Och SLUTA för fan att använda fitta som nedsättande ord!

Tycker vi ska omvända konceptet "fitta som skällsord" till "fitta som något bra". Om vi bara låtsas att fitta inte är ett nedsättande ord, utan sprängfullt av kärlek, då skulle det ju se ut som att Kian bara ÄLSKAR alla där inne på PH :idea:

Eller något.

"Du är en sån fitta idag! :love:"

@LindgrenV Det är massa feminister som reclaimar ordet fitta :). Jag använder det ofta, endast som positivt eller neutralt. Det gör dock ändå ont i öronen att höra när Kian säger det för det är så uppenbart att han använder det som skällsord.

Kian åker med all säkerhet ikväll.
Sen tycker jag det är lite synd om Ylva som tydligen fått känslor för honom?
Det ska man ju tyvärr inte få i PH.

Kian åker med all säkerhet ikväll.
Tror du det? Jag är skeptisk alltså. Jag kan inte tänka mig att produktionen vill att han ska åka, han både ligger och bråkar och intrigar och har sig = bra TV. Jag hoppas att du har rätt dock!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama