Paradise Hotel 2014

Om produktionen inte hade haft något att göra med det så tror jag Kian hade åkt, men jag tänker i samma banor som niphredil här :yuck:

I övrigt funderar jag på om det kommer någon tvist idag, de är ju jämna par nu så kanske en tjej också ska åka? Man vet ju aldrig... Eller kanske någon tjej får en oväntad roll uhuhu :d

Du menade inte hur? :o
Jag tolkade ditt första svar som att du var väldigt sarkastisk. Och då säger jag bara att jag inte på nåt vis menar att man är "född igår" för att man skrev som du skrev.

Det är inte alltid lätt att veta om någon är spydig här inne så därför ville jag förtydliga men uppenbart gick det inte särskilt bra. Det känns dock lite som att du vill missförstå så mer än så här orkar jag inte förklara.

Nä, alltså det får fan inte hända :mad:
Ja men eller hur? Jag känner mig fan lite nervös :p Surt som fan dock, utan att tänka mig för lovade jag att titta på en match med sambon ikväll och så börjar fanskapet (matchen, inte sambon) klockan tio! Oh noes! :arghh: Kommer få vänta med att titta tills imorgon :arghh:

Ja men eller hur? Jag känner mig fan lite nervös :p Surt som fan dock, utan att tänka mig för lovade jag att titta på en match med sambon ikväll och så börjar fanskapet (matchen, inte sambon) klockan tio! Oh noes! :arghh: Kommer få vänta med att titta tills imorgon :arghh:

Haha, match lät ju inte riktigt lika juicy som paradise kommer vara ikväll ;)

Jag ska bort på middag så kommer också att se avsnittet imorgon, kommer väl in hit efteråt och gråter över att kianjäveln aldrig åker ut :(

Haha, match lät ju inte riktigt lika juicy som paradise kommer vara ikväll ;)

Jag ska bort på middag så kommer också att se avsnittet imorgon, kommer väl in hit efteråt och gråter över att kianjäveln aldrig åker ut :(
Alltså först tänkte jag "kul med match!" speciellt eftersom vi ska beställa hem hamburgare. Men vad är väl match och hamburgare jämfört med parceremoni i Paradise Hotel? Ingenting alls!

Men vad fint, då kan vi se det imorgon och komma in och böla här efteråt då båda två :up:

Tycker vi ska omvända konceptet "fitta som skällsord" till "fitta som något bra". Om vi bara låtsas att fitta inte är ett nedsättande ord, utan sprängfullt av kärlek, då skulle det ju se ut som att Kian bara ÄLSKAR alla där inne på PH :idea:

Eller något.

"Du är en sån fitta idag! :love:"

@LindgrenV Det är massa feminister som reclaimar ordet fitta :). Jag använder det ofta, endast som positivt eller neutralt. Det gör dock ändå ont i öronen att höra när Kian säger det för det är så uppenbart att han använder det som skällsord.

Lite OT men jag brukar faktiskt alltid fråga hetrosexuella män om "han gillar hen?" när dom använder fitta som skällsord om någon. Dom har aldrig något bra svar på det men svarar ju liksom alltid "ja" på frågan "gillar du fitta?".

Ännu mer OT så önskar jag att det kunde försvinna från idrottsarenorna också, så jävla tröttsamt att höra från klacken att random hockeyspelare i motståndarlaget är en fitta.

FÖRLÅT för massa ot.

Ut med Kian nurååååå!!!

Hoppas verkligen att Kians vidriga plan går käpprätt åt skogen idag och att det är han som åker ut. Tycker det var riktigt vidrigt hur han planerade att han skulle manipulera Syrenen. Ännu vidrigare blev det när han "bekände känslor" för Ylva på pandoras och sen behandlar henne som luft. Och jag blir inte heller riktigt klok på Ylva. Ena sekunden så är hon inte alls kär, då är det krokodiltårar hit och dit och hon sitter och säger att hon inte har känslor för någon där inne. Sen är hon dödskär och sen var det bara ett spel. Och nu bryter hon fullständigt ihop för att Kian sov med en annan tjej och beter sig som om hela världen har gått under fast hon har känt killen i bara någon vecka. Är hon kär eller inte? Jag hänger inte med..

Jag tolkade ditt första svar som att du var väldigt sarkastisk. Och då säger jag bara att jag inte på nåt vis menar att man är "född igår" för att man skrev som du skrev.

Det är inte alltid lätt att veta om någon är spydig här inne så därför ville jag förtydliga men uppenbart gick det inte särskilt bra. Det känns dock lite som att du vill missförstå så mer än så här orkar jag inte förklara.

Och jag var faktiskt inte alls sarkastisk med mitt första inlägg, men hade totalt missat att folk redan vänt på ordet så därav mitt "född igår"-inlägg. Så det är inte så att jag vill missförstå, utan det blev uppenbarligen fel från båda från början :idea:

Men alltså åååååååh, känns som att det är killar som Kian den rådande mansnormen föder. Den här martyr-nu-offrar-jag-mig-för-er-grabbar-grejen ger mig rysningar. Inte fan lämnar han för deras skull; jag tror att han inser att spelet är kört därför att han kommer loosa tjejernas förtroende i och med sitt dubbelspel. Urrrrrk.

Sen är nog inte sista stenen lagd, produktionen kanske räddar kvar honom pga underhållningsvärdet i dramat han skapar.

Men hallååååå vad dåligt av produktionen. Helt otroligt uppgjort ju! Och Kian fick chansen att leka offer och åka ut med hedern i behåll. :yuck::down:

Men vad jag blir irriterad!
Nu försöker Kian framstå som värsta grabben som offrar sig för de andra killarna. Han skulle ha blivit vald iaf.
Han kommer dock säkert komma tillbaka ige , liknande förra året när Jeppe åkte ut och sen kom tillbaka...

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama