Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaså? Jag säger bara att jag inte menade så.
Jag tolkade ditt första svar som att du var väldigt sarkastisk. Och då säger jag bara att jag inte på nåt vis menar att man är "född igår" för att man skrev som du skrev.Du menade inte hur?
Jag VILL att kian ska åka ut men tror Jasmine tyvärr kommer välja honom... Kian är såååå dryg!
Ja men eller hur? Jag känner mig fan lite nervös Surt som fan dock, utan att tänka mig för lovade jag att titta på en match med sambon ikväll och så börjar fanskapet (matchen, inte sambon) klockan tio! Oh noes! Kommer få vänta med att titta tills imorgonNä, alltså det får fan inte hända
Ja men eller hur? Jag känner mig fan lite nervös Surt som fan dock, utan att tänka mig för lovade jag att titta på en match med sambon ikväll och så börjar fanskapet (matchen, inte sambon) klockan tio! Oh noes! Kommer få vänta med att titta tills imorgon
Alltså först tänkte jag "kul med match!" speciellt eftersom vi ska beställa hem hamburgare. Men vad är väl match och hamburgare jämfört med parceremoni i Paradise Hotel? Ingenting alls!Haha, match lät ju inte riktigt lika juicy som paradise kommer vara ikväll
Jag ska bort på middag så kommer också att se avsnittet imorgon, kommer väl in hit efteråt och gråter över att kianjäveln aldrig åker ut
jepp.Dom sa väl igår att både en kille å en tjej åker?
Tycker vi ska omvända konceptet "fitta som skällsord" till "fitta som något bra". Om vi bara låtsas att fitta inte är ett nedsättande ord, utan sprängfullt av kärlek, då skulle det ju se ut som att Kian bara ÄLSKAR alla där inne på PH
Eller något.
"Du är en sån fitta idag! "
@LindgrenV Det är massa feminister som reclaimar ordet fitta . Jag använder det ofta, endast som positivt eller neutralt. Det gör dock ändå ont i öronen att höra när Kian säger det för det är så uppenbart att han använder det som skällsord.
Jag tolkade ditt första svar som att du var väldigt sarkastisk. Och då säger jag bara att jag inte på nåt vis menar att man är "född igår" för att man skrev som du skrev.
Det är inte alltid lätt att veta om någon är spydig här inne så därför ville jag förtydliga men uppenbart gick det inte särskilt bra. Det känns dock lite som att du vill missförstå så mer än så här orkar jag inte förklara.
Vi är båda lika tröga alltså?