Paradise Hotel 2014

Verkligen fyfan för Kian.

Jag tror nya killen är den extremt obehagliga militärsnubben ur första gänget som ville äga Ylva (var det väl?). Erik tog väl Ylva ifrån honom? Lät som hans röst också som sa "jag tycker inte om dig".

Tror också det är han! Jocke hette han väl?
Jepp! Och jag tror också att det är han.

Tycker hela grejen med Kian var så jääääävla töntig och jag kräks om han kommer tillbaka. Jag har dock två nya reflektioner;

1. Saga? WTF? Tror hon underhåller Kristian för att ha honom som framtida backup. Personligen skulle jag hellre åka ut än att behöva spela gullig och flirtigt mot honom för han verkar så gryyyyyymt jobbig.
2. Ylva? WTF? Hur naiv får man vara? Kian är uppenbar jubelidiot. Sluta förlåt honom hela tiden!

I övrigt är det samma gamla vanliga; Kian är urtöntig och asjobbig, Kristian likaså.

Jag tror Kian kommer tillbaka så småningom.
Ylva verkar sjukt naiv, men jag tycker samtidigt synd om henne om det nu faktiskt är äkta och inte bara spel.
Saga... Jag undrar om det är spel eller bara... lek?

Tack och lov att Kian åkte ut, även om jag tyckte att hans jävla martyrspel var helt jävla fucked up! Kian skulle ju inte åka ut som en jävla martyr, snarare som en dubbelspelare som skiter spelar på folks känslor!

HAHA alla blev rädda för en woodoodocka som PRODUKTIONEN skickat in?:rofl::rofl:

Men så uppgjort och så jävla lame. Ena dagen manipulerar Kian tjejer till höger och vänster för att få vara kvar och nästa dag offrar han sig gladeligen? Amen visst, kan sätta min frukost på att han kommer tillbaka.
Tråkigt för Ylva att ha känslor för honom, kan ju verkligen inte vara kul; "han förklarade sig så jag förlät honom". IGEN.

HAHA alla blev rädda för en woodoodocka som PRODUKTIONEN skickat in?:rofl::rofl:

Angående woodoo - tror ni som jag att Erik kommer tillbaka lika snabbt? De brukar väl inte plocka ut deltagare sådär, bara ge dem en liten paus. Kan tänka mig att han och kanske militärsnubben kommer in på måndag..?

Angående woodoo - tror ni som jag att Erik kommer tillbaka lika snabbt? De brukar väl inte plocka ut deltagare sådär, bara ge dem en liten paus. Kan tänka mig att han och kanske militärsnubben kommer in på måndag..?

Enligt trailer för nästkommande program så sitter han då i soffan enl skärmdumpning på annan sida.
Jag tror hursom också han är tillbaka, med militärsnubben..för att det ska bli lite livat.

Hela grejen börjar kännas väldigt, väldigt manusstyrd fr produktionens sida..tycker det känns ganska trist när det känns så uppenbart. Är det bara jag som uppfattar det så?

Tror inte ett dugg på att Kian lämnade självmant..Han åkte nog pga hans upplagda strategi som antingen inte var ok i sättet eller inte följde produktionens planer.
Jag har iaf svårt att tro att man satsar så rejält för att få ut någon..för att sedan kasta in handduken för att leka hjälte...

Enligt trailer för nästkommande program så sitter han då i soffan enl skärmdumpning på annan sida.
Jag tror hursom också han är tillbaka, med militärsnubben..för att det ska bli lite livat.

Hela grejen börjar kännas väldigt, väldigt manusstyrd fr produktionens sida..tycker det känns ganska trist när det känns så uppenbart. Är det bara jag som uppfattar det så?

Tror inte ett dugg på att Kian lämnade självmant..Han åkte nog pga hans upplagda strategi som antingen inte var ok i sättet eller inte följde produktionens planer.
Jag har iaf svårt att tro att man satsar så rejält för att få ut någon..för att sedan kasta in handduken för att leka hjälte...

Nu har jag bara sett förra säsongen och denna, men jag märkte inte alls av produktionen lika mycket förra året? Eller så är jag bara mer medveten nu, vem vet...

Tror inte heller Kian lämnade självmant, 100 på att han kommer tillbaka igen. Likaså Erik, inte ens chans att dom bara tar honom så utan att han får komma tillbaka igen.

Nu har jag bara sett förra säsongen och denna, men jag märkte inte alls av produktionen lika mycket förra året? Eller så är jag bara mer medveten nu, vem vet...

Tror inte heller Kian lämnade självmant, 100 på att han kommer tillbaka igen. Likaså Erik, inte ens chans att dom bara tar honom så utan att han får komma tillbaka igen.

Jag har inte sett förra säsongen men jag tycker inte att det varit såhär förutsägbart som de tidigare. Bara scenen när Kian ropar in dem för att prata..jag visste exakt vad han skulle säga "jag tänker hoppa av/lämnar frivilligt" Sååå tråkigt och tycker att det är så hela tiden att man i vissa glimtar förutspå vad som komma skall. I en sånhär serie vill jag INTE veta..jag vill bli chockerad och lurad och jag vill ha drama..riktig drama detta är det inte..

Sen får vi se, men jag lutar också lite mot att var det Sagas? spoilande i p3 (har inte lyssnat eller grävt i det själv) ang vinnarna..Är också nåt produktionen ligger bakom. Jag tror inte att de är vinnarna som är uppgett alls faktiskt..Men vi får se ;) Men jag har svårt att tro att man låter en hel producerad serie som kostar massor gå till spillo bara sådär före man ens kommit halvvägs.
Och varför skulle man ens våga riskera att bli skadeståndsskyldig?
Kan inte vara billigt att vara den som läcker information iaf

Senast ändrad:
Jag har inte sett förra säsongen men jag tycker inte att det varit såhär förutsägbart som de tidigare. Bara scenen när Kian ropar in dem för att prata..jag visste exakt vad han skulle säga "jag tänker hoppa av/lämnar frivilligt" Sååå tråkigt och tycker att det är så hela tiden att man i vissa glimtar förutspå vad som komma skall. I en sånhär serie vill jag INTE veta..jag vill bli chockerad och lurad och jag vill ha drama..riktig drama detta är det inte..

Sen får vi se, men jag lutar också lite mot att var det Sagas? spoilande i p3 (har inte lyssnat eller grävt i det själv) ang vinnarna..Är också nåt produktionen ligger bakom. Jag tror inte att de är vinnarna som är uppgett alls faktiskt..Men vi får se ;) Men jag har svårt att tro att man låter en hel producerad serie som kostar massor gå till spillo bara sådär före man ens kommit halvvägs.
Och varför skulle man ens våga riskera att bli skadeståndsskyldig?
Kan inte vara billigt att vara den som läcker information iaf

Har också tänkt i det spåret, har väldigt svårt att tro att man tar risken att läcka något sånt på riktigt. Kan hända att hon bara jävlades och ljög ihop allt bara, men tycker det är skumt.

Har också tänkt i det spåret, har väldigt svårt att tro att man tar risken att läcka något sånt på riktigt. Kan hända att hon bara jävlades och ljög ihop allt bara, men tycker det är skumt.

Precis, eller så har hon fått betalt för att göra det. Hotta upp mystiken lite och låta folk snacka liksom. Det kan faktiskt vara ett sätt att dra till sig tittare, speciellt iom att man kanske då verkligen vill kolla för att veta "är hon verkligen så dum, nu vill jag veta om det stämmer"

Detsamma med vissa avhopp etc i såna här sammanhang, är rätt säker på att en del får betalt för att faktiskt lämna och att de redan från början kan ha den rollen. För mig är det iaf ingen hemlighet att deltagare ska bytas ut under tiden, de är med största sannolikhet utvalda sedan länge

Jag kan inte för mitt lilla liv förstå varför inte Ylva ställde sig hos Smali, då hade hon ju haft störst chans att få ut Jasmine (elle ja va hon nu heter)... Ingen annan än Smali hade valt hennt först... Snacka om att ställa sig urdumt liksom :P När hon babblat så om att få ut henne :P

Tror inte heller Kian erbjöd sig att åka ut för Eric och Kristians skull för att vara en god vän, snarare att han visste att han inte hade en chans och inte klarade av att Smail skulle få ut honom först. Ylva känns ju som flera nämnt väldigt naiv, det är svårt att föreställa sig folk få så starka känslor för varandra direkt även om de lever väldigt tätt ihop, sen tycker jag att om Kian sitter och säger att hans känslor är besvarade...är det värt att såra Ylva som han verkar kunna lita på 100% bara för att på en långsökt väg få ut Smail? Kians syn på att alla svassar efter honom och allt han säger är bara pinsam, tycker han är störigast i hela huset

Känns som Saga, Ylva, Kian och Eric är de som syns mest i tvrutan och som att de kommer hålla sig kvar, eller åtminstonde återkomma och vara bland de sista.

Trodde Ylva skulle ställa sig bakom Smail, för hon var ju immun och det skulle omgående ha skickat ut Syrenen, som hon verkar svinförbannad på. Tycker också det är den typiska jargongen att man beskyller tjejen för att hon var med killen man gillade men killen som gjort lika mycket fel, om inte mer som sagt sig ha känslor förlåts en kvart senare typ

Alltså Joakim... så jäkla skum!
Börja ställa Ylva mot väggen direkt, prata om hur hårt de knullat, tro att han var där såååå länge i början och se sig själv som gud?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama