R
Raderad medlem 6459
Jag tycker för övrigt att Saga är urjobbig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men verkligen! Hoppas det är hans tur att åka den här veckan.Ja nej men han är ju urlöjlig! Rätt genomgående, plus att han tillför noll till programmet.
Vi bestämmer det helt enkelt tycker jag. Plus att Kian är portad och han militärgalningen får åka i nästa.Men verkligen! Hoppas det är hans tur att åka den här veckan.
FY FAN hur Ylva och hon Yasse beter sig mot hon Jasmin. Fy fan alltså. Att ingen där inne har ryggrad nog att be dom och bara gå och gräva ner sig. Så jävla elaka, så jävla pissiga. Får fan ont i magen när jag ser sånt där och att ingen kan ha lite i sig i alla fall och våga säga ifrån.
Jag håller med du. Usch jag blir illa till mods. Hur jävla vidriga tjejer (ja killar också men ni förstår nog vad jag menar) kan vara mot varandra.Nu har jag tittat klart. Tankar:
FY FAN hur Ylva och hon Yasse beter sig mot hon Jasmin. Fy fan alltså. Att ingen där inne har ryggrad nog att be dom och bara gå och gräva ner sig. Så jävla elaka, så jävla pissiga. Får fan ont i magen när jag ser sånt där och att ingen kan ha lite i sig i alla fall och våga säga ifrån.
Nu har jag tittat klart. Tankar:
Jag är sjukt trött på gamla deltagare kommer in på nytt. Bättre de skickar in helt nya.
Det är nåt skumt med bartendern/brevmannen!! Han kanske blir en deltagare?
Håller med er övriga att Yasse och Ylvas beteende var helt oacceptabelt!
Tror kanske bara att de zoomar in honom lite för att Yasse typ raggar på honom?
Helt sinnessjukt alltså, två mot en är så fel. Plus allt ovettigt resonemang på det.
Han blinkade ju tom till kameran!
Läste på flashback om att i nån tidigare säsong (inte svenska tror jag) så var det en städerska var på g som deltagare!