Paradise Hotel 2014

Nu har jag tittat klart. Tankar:

FY FAN hur Ylva och hon Yasse beter sig mot hon Jasmin. Fy fan alltså. Att ingen där inne har ryggrad nog att be dom och bara gå och gräva ner sig. Så jävla elaka, så jävla pissiga. Får fan ont i magen när jag ser sånt där och att ingen kan ha lite i sig i alla fall och våga säga ifrån.

FY FAN hur Ylva och hon Yasse beter sig mot hon Jasmin. Fy fan alltså. Att ingen där inne har ryggrad nog att be dom och bara gå och gräva ner sig. Så jävla elaka, så jävla pissiga. Får fan ont i magen när jag ser sånt där och att ingen kan ha lite i sig i alla fall och våga säga ifrån.

Kollar på tvn så har inte sett det än, men är inte förvånad...

Jag håller med du. Usch jag blir illa till mods. Hur jävla vidriga tjejer (ja killar också men ni förstår nog vad jag menar) kan vara mot varandra.

@niphredil alltså fyfan! Jag tyckte så jävla synd om Jasmine när jag såg det där och när det visades att hon faktiskt inte hade sagt något sådant. Förstår inte hur man kan fortsätta gå på så hårt på en ensam person som uppenbarligen ber om ursäkt trots att hon inte minns att hon skulle sagt det.

Håller med er allihop! Tycker dock, @SandraW , att alla där inne beter sig lika illa i den situationen. Man säger ifrån, punkt jävla slut. Så för mig är det inte riktigt en tjejgrej (vi har ju dessutom sett Eric bete sig precis lika jävla puckat själv, mot Ylva tidigare) utan en idiotgrej mest.

Urk. Blir jätteilla till mods. Man står inte sådär och gapar på nån, speciellt inte om man är "coola gänget" och gör det mot en av dem som är utanför. Jävla äckelmobbare.

@niphredil det var inte grejen om att inte säga ifrån jag menade var en tjejgrej, det var mer det där med att gadda ihop sig ett par tre tjejer och tillsammans gå på en fjärde. Det tar mig liksom tillbaka till högstadiet där en tjej "svikit" en annan och alla hennes kompisar går på "svikaren" tillsammans utan att veta ifall "sveket" faktiskt hänt eller inte. I alla fall i mina kretsar var den typen av mobbning mer vanlig bland tjejer än bland killar när man var typ 15.

Att man säger till i en sån situation håller jag absolut med dig om!

@SandraW Jo, jag förstod det. Jag har dock sett så många killar göra samma sak att jag ser det som en rätt urkig grej bara, snarare än tjejgrej. Bara att folk ser det på ett annat vis när tre snubbar gör det än när tre tjejer gör det. Och som sagt - jag tycker exakt alla betedde sig lika illa i den situationen. De som skrek på henne var liksom inte värre än alla muppar som står runt omkring och inte säger flaska.

Efter dagens avsnitt är det dom två jag vill ska ut..och bytas ut mot lite mer mogna människor, eller deltagare som kan delta med något vettigt. Omvänt mot vad de säger om de andra två så tänker jag vad tusan gör dom där..Inget hittills är speciellt roligt som de gör i underhållningsvärde för mig iaf..yasse glappar runt och ylva gråter hela tiden..nä booring.

Wtf..hitta på och låtsas vara arga för att skapa drama..och sen gråta? Gjorde man inte det på dagis?
Jag tycker inte det är ett drama som jag vill se i serien..ska det vara konflikt ska den åtminstone vara riktig.

Inte ens underhållande alls.

Jag börjar inse att jag är sjukt kräsen..måste se varje avsnitt och typ efter varenda ett "men nää mer spänning vill jag ha inte detta"

Dagens roligaste går till Calle "luggit,.... eller ja legat" haha..luggit är nog det roligaste jag hört i det sammanhanget :D

Jag är sjukt trött på gamla deltagare kommer in på nytt. Bättre de skickar in helt nya.

Sedan tror jag Ullis ville ut.

Sedan går ju rykten på fb vilka som vinner. Hoppas det är fel för jag vill ju inte veta det nu.

Jag är sjukt trött på gamla deltagare kommer in på nytt. Bättre de skickar in helt nya.

Jag med..och det styrker min tes i alla fall för mig att det är alldeles för produktionsstyrt..vafasen låt människorna ha sitt taktikspel och fyll hellre ut med nya ansikten i stället för gamla för att skapa lite mer spänning i vilka som kommer hålla hela vägen och inte, eller lite mera av tävlingsliknande utslagningar där den som är sämst åker..liite mer spänning på det hela hade jag önskat som tittare. När Calle åkte var den mest spännande utslagningen hittills.

Ditt sista gissar jag fortfarande är bullshit, också nåt produktionen hittat på ska komma ut så att alla ska tro att det är så..för att sedan visa att utgången är helt annan. Finns inte i min värld i alla fall att de tillåter en sådan spoiler så himla tidigt, helt utan konsekvenser förstör en hel serie..nä jag tror annat men det ska bli spännande att se om jag har rätt eller fel. Jag hottar upp min egen spänning genom att gissa på helt avsides utveckling jag ;)

Senast ändrad:
Det är nåt skumt med bartendern/brevmannen!! Han kanske blir en deltagare? :D

Håller med er övriga att Yasse och Ylvas beteende var helt oacceptabelt!

Tror kanske bara att de zoomar in honom lite för att Yasse typ raggar på honom?

Helt sinnessjukt alltså, två mot en är så fel. Plus allt ovettigt resonemang på det.

Han blinkade ju tom till kameran!

Läste på flashback om att i nån tidigare säsong (inte svenska tror jag) så var det en städerska var på g som deltagare!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama