Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han är sjukt likt en som gick i samma skola som jag på högstadiet (och som jag inte sett sedan dess, alltså typ 15 år sedan.)Det är nåt skumt med bartendern/brevmannen!! Han kanske blir en deltagare?
Aaaaah jag citerar nåt du inte ens skrivit?Idag igen: men alltså vad är grejen med Saga och Amandus?! Jag fattar verkligen inte.
Det är ju inget som visats på tv men dom verkar ha en sjukt djup relation?
Klicka på knappen som ser ut som en tv med massa text i. Där har du Spoiler. Enklast är att skriva först, markera och sen välja spoilerJag har en spoiler! Hur lägger man in spoilers?!
Haha! Jag editade och la till en mening preciiis efter jag tryckt skicka så du måste varit galet snabb!Aaaaah jag citerar nåt du inte ens skrivit?
Men ja, jag håller med, fattar nada.
Du kan kalla mig Zorro! (eller vem det nu är som är snabb, fan vet jag).Haha! Jag editade och la till en mening preciiis efter jag tryckt skicka så du måste varit galet snabb!
länken till hans insta verkar inte funka om man inte har iconogram, vet någon av er vad han heter? Vill ju se!
jorge_pezoa