Paradise Hotel 2014

För övrigt märkligt hur man liksom "bondar" med deltagarna genom rutan. Tyckte ex. att Erik var astråkig i början men nu är rätt skön :confused:

Det är nåt skumt med bartendern/brevmannen!! Han kanske blir en deltagare? :D
Han är sjukt likt en som gick i samma skola som jag på högstadiet (och som jag inte sett sedan dess, alltså typ 15 år sedan.)
Gick in på hans sida på facebook nu och han har fått kommentarer om detta, men det står att det inte är han. Men vem vet, jag har som sagt inte sett honom på 15 år så att avgöra om det är han eller bara vääldigt likt är svårt.

Men fy var in och läste på Yasse och Ylvas bloggar och båda skyller på klippningen! Inte ett dugg om att dom var taskiga Jasmine utan att det är klippt dumt, dessutom fortsätter Ylva att skylla alla hennes bråk på Jasmine! Det är Jasmines fel att hon och Erik bråkade, det är Jasmines fel att Kian och hon bråkade för Jasmine hade sex med Kian. Jaha? Så Kian blev alltså tvingad att ha sex med henne? Nä om jag hade någon respekt kvar för dom två tjejerna igår så är det nere på noll idag usch vilka hemska människor!

@millizen Fy fan vad fult av dem! Är så jävla less på att det alltid är tjejen som får skit om två ligger. Jävla idiotiska jävla skitpatriarkat.

Angående kvällens avsnitt: SNARK.

PS. Saga: HAHA snälllllla.

Idag igen: men alltså vad är grejen med Saga och Amandus?! Jag fattar verkligen inte.

Det är ju inget som visats på tv men dom verkar ha en sjukt djup relation?

Idag igen: men alltså vad är grejen med Saga och Amandus?! Jag fattar verkligen inte.

Det är ju inget som visats på tv men dom verkar ha en sjukt djup relation?
Aaaaah jag citerar nåt du inte ens skrivit? :confused: :nailbiting:

Men ja, jag håller med, fattar nada.

Haha! Jag editade och la till en mening preciiis efter jag tryckt skicka så du måste varit galet snabb!
:D Du kan kalla mig Zorro! :D (eller vem det nu är som är snabb, fan vet jag).

Var jag den enda som garvade åt Sagas tårar över Amandus? Hon bölar ju över alla och glömmer dem sen på en minut. Bara för två kvällar sedan råhånglade hon med Kristian framför Amandus och sa att hon sket fullständigt i honom - och nu är hon irriterad på Calle som tar ut honom? Så jefla tramsigt.

Jag vågar inte kolla spoilern :p

Jag förstår mig inte heller på Saga. Jag kommer inte underfund med om det är ph-spel, bekräftelsebehov eller vad? Fast just nu bidrar hon ju iaf till mest händelser.
Kristian tycker jag mest att hon är ful mot dock.

Saga spelar verkligen, sen att hon är ledsen över alla som åter ut, seriöst?

Ganska trist avsnitt tycker jag faktiskt. Ut med ylva eller jasse nästa vecka, orka med dem liksom?!

@millizen Så fult att de inte kan be om ursäkt när alla vet att de gjort fel :banghead: förstår inte hur allt kan vara Syrenens fel när hon och Kian hade sex, som jag skrev tidigare så är det sjukt att alltid tjejen får skiten, Ylva verkar ju dessutom svänga galet mycket i sina åsikter :wtf:

Tyckte Kristians min när Saga meddelade att hon varken använde eller tålde p-piller var obetalbar och dessutom lite korkat, spekulerar han aldrig själv i att ansvara för att skydda sig, eller hänger det bara på tjejen i hans värld :confused: Tyckte Saga kunde vara lite rolig men numera mest lurig, är ju ett spel förvisso men de får känslor för varandra i rasande tempo!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama