Paradise Hotel 2014

@Dandylinn Det är ju jättebra om det är ett lika stort ansvar att skydda sig i de kretsar du rör dig i, men sådant skiljer ju sig, går inte att utgå från enbart det för normen är inte det du beskriver

Åter till ämnet för övrigt, nån som sett de andra versionerna, norge el danmark?

Tänker börja kika lite på norges. Blev lite förvånad över att det är samma hotell:p

Den här avsaknaden av dörrar skaver lite för mig. Samt kamerorna som är riktade mot toaletter. Kul att veta att produktionsteamet har massa rörligt material av dig när du typ. tömmer menskopp.

@Dandylinn Du vill inte svara på vad för "exempel" det var du syftade på?

Du skrev : han blir snorförbannad trots att han inte lyft ett finger för att skydda sig

Det var det jag sedan reagerade på och enl beskrivning lät det som ett exempel i din förklaring i det inlägget. Det stod ingenting om hurvida hon ställdes inför tanken med oskyddat sex, bara att hon sedan skulle få skulden. (min tanke blir lite i sån förklaring "men hon då?")
De låg tillsammans, trots att han valde att inte skydda sig är det jag försökte få fram, dvs hon accepterade därmed läget också. Man har ett val.
Därav blir det ju i mina ögon då hennes fel också, dvs bådas dumhet.

Anser du att ena ska vara skyldig/mer ansvarig? Om inte så är vi inte så oeniga.

tyckte det var skönt att de iaf blurrade the junk när en av killarna satt och skrevade. varför nu toabilder är nödvändiga öht
Men såg du när Kian och Eric pratade medan Eric pissade och han när han är klar greppar tag i Kians ansikte INNAN HAN ENS TVÄTTAT HÄNDERNA?

@Dandylinn Jag anser att om killen inte skyddar sig har han noll rätt att gnälla på tjejen och han har aldrig rätt att försöka tjata sig eller guilta sig till att tjejen ska göra abort. Hennes kropp, hennes val, punkt jävla slut. Jag anser också att det ligger på båda att skydda sig men att killen är cirka hundra gånger dummare som har oskyddat sex i och med att han sedan inte kan styra över eventuell abort.

Och med det är jag färdig med det här ämnet, i alla fall i den här tråden.

@Dandylinn Jag anser att om killen inte skyddar sig har han noll rätt att gnälla på tjejen och han har aldrig rätt att försöka tjata sig eller guilta sig till att tjejen ska göra abort. Hennes kropp, hennes val, punkt jävla slut. Jag anser också att det ligger på båda att skydda sig men att killen är cirka hundra gånger dummare som har oskyddat sex i och med att han sedan inte kan styra över eventuell abort.

Och med det är jag färdig med det här ämnet, i alla fall i den här tråden.

Det har jag aldrig sagt heller att någon har rätt att beskylla den andra efteråt, men ja vi lämnar det för stunden ;)

fast å andra sidan... är det inte jävligt smidigt att ha kameror färdigriggade och VEM FASEN BOKAR IN SIG PÅ HOTELL UTAN TOALETTDÖRRAR

Jag hade önskat en liten annan miljö, om jag får vara lite kinkig..Hade vart kul att se nåt helt nytt ställe :)

Haha ja säg det..någon kanske tycker om att se när andra går på toa?

@Cherarriduracell Håller med, varför inga dörrar på dass liksom? Och varför kameror? :eek: Antar att de inte vill "missa" eventuella sexscener, alla hade ju säkert gjort det där inne för att inte visa i tv, men de kunde väl nöjt sig med en kamera mot duschen och låta toaletten vara en frizon iaf, hade aldrig klarat den bevakningen :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V