@Dandylinn Det är ju jättebra om det är ett lika stort ansvar att skydda sig i de kretsar du rör dig i, men sådant skiljer ju sig, går inte att utgå från enbart det för normen är inte det du beskriver
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
?
Läs hela mitt inlägg isf
Det gjorde jag, och den där meningen tyckte jag gick emot allt annat du skrev.
Jag svarade utefter ett inlägg.
Jag håller vid att det är bådas ansvar, nåt annat påstår jag inte. Isf är det taget ur sitt sammanhang. Sen också var och ens val även
fast å andra sidan... är det inte jävligt smidigt att ha kameror färdigriggade och VEM FASEN BOKAR IN SIG PÅ HOTELL UTAN TOALETTDÖRRARÅter till ämnet för övrigt, nån som sett de andra versionerna, norge el danmark?
Tänker börja kika lite på norges. Blev lite förvånad över att det är samma hotell
tyckte det var skönt att de iaf blurrade the junk när en av killarna satt och skrevade. varför nu toabilder är nödvändiga öht
@Dandylinn Du vill inte svara på vad för "exempel" det var du syftade på?
Men såg du när Kian och Eric pratade medan Eric pissade och han när han är klar greppar tag i Kians ansikte INNAN HAN ENS TVÄTTAT HÄNDERNA?tyckte det var skönt att de iaf blurrade the junk när en av killarna satt och skrevade. varför nu toabilder är nödvändiga öht
@Dandylinn Jag anser att om killen inte skyddar sig har han noll rätt att gnälla på tjejen och han har aldrig rätt att försöka tjata sig eller guilta sig till att tjejen ska göra abort. Hennes kropp, hennes val, punkt jävla slut. Jag anser också att det ligger på båda att skydda sig men att killen är cirka hundra gånger dummare som har oskyddat sex i och med att han sedan inte kan styra över eventuell abort.
Och med det är jag färdig med det här ämnet, i alla fall i den här tråden.
nejMen såg du när Kian och Eric pratade medan Eric pissade och han när han är klar greppar tag i Kians ansikte INNAN HAN ENS TVÄTTAT HÄNDERNA?
fast å andra sidan... är det inte jävligt smidigt att ha kameror färdigriggade och VEM FASEN BOKAR IN SIG PÅ HOTELL UTAN TOALETTDÖRRAR
Men såg du när Kian och Eric pratade medan Eric pissade och han när han är klar greppar tag i Kians ansikte INNAN HAN ENS TVÄTTAT HÄNDERNA?
fast å andra sidan... är det inte jävligt smidigt att ha kameror färdigriggade och VEM FASEN BOKAR IN SIG PÅ HOTELL UTAN TOALETTDÖRRAR