Ylva och EricFörresten, var det nån som blev vald till bästa par? Jag hoppar över så mycket så jag kan ha missat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ylva och EricFörresten, var det nån som blev vald till bästa par? Jag hoppar över så mycket så jag kan ha missat.
@Mammas Älskar att vi är så överens Däremot tolkade jag han Calle lite annorlunda, alltså att han Jocke anstränger sig för att vara trevlig och snacka med henne och hon beter sig som skit. Och att han då tycker att hon borde ge honom en chans, vara lite jävla trevlig helt enkelt. Med tanke på hur illa hon beter sig så tycker jag att det låter vettigt. OBS jag gillar inte honom, det är bara rena reflektioner.
Förresten, var det nån som blev vald till bästa par? Jag hoppar över så mycket så jag kan ha missat.
Ah men då har du missförstått för jag har rätt och du har fel och neener neener etc.@niphredil Ah, jag tänker att oavsett om Jocke är trevlig eller inte så vill jag inte vara tvungen att umgås med honom, jag fattade det som att de gnällde på att hon typ inte umgicks med honom eller sov med honom typ, inte att hon var otrevlig när de väl umgicks.
när jag tänker att så länge jag är trevlig mot någon i gruppsammanhang så behöver jag inte tumanhanda med personen, även om det råkar vara min partner.
Haha men han sa väl ingenting om skedning eller hålla handen? Eller missade jag det när jag skämsskippade? Oavsett; nej, man måste väl inte tumanhanda men med tanke på hur hon betett sig i övrigt har hon säkert flytt helt uppenbart när hon är själv med honom. Skulle icke förvåna mig. Hon är ju värsta mobbarbruden, hon försvarar ju till och med hur hon betedde sig mot hon stackars Jasmine liksom. Men detta är ju gissningar bara, ville bara visa hur jag tänkte. Att på en gång tänka "vadå, måste hon belöna honom med fitta för att han är trevlig?" kändes för mig väldigt förhastat.@niphredil Jag vet inte hur man gör när man har fel!
Jag förstår hur du menar, men jag menade inte riktigt så. Alltså det är givet att man måste prata med alla och inte frysa ut någon och så, men jag uppfattade det som att det fanns någon form av förväntning på Jazze att iom att de är partners så ska de hålla hand, hänga mycket och skeda typ, när jag tänker att så länge jag är trevlig mot någon i gruppsammanhang så behöver jag inte tumanhanda med personen, även om det råkar vara min partner.
Men det kan vara jag som missuppfattat, jag bara tänker mig hur jobbigt det skulle vara om jag hade de förväntningarna på mig med typ Jocke, om du fattar hur jag menar.
Jag tror faktiskt inte att det är något annat, tror de här tjejerna är så sänkta att det faktiskt bara handlar om Kian-grejen. Sen tror jag att de helt enkelt bestämt sig för att inte gilla henne, lite för att stärka sin egen vänskap typ. Eller nåt, jag vet inte. Får dock lite lätt magont av den där situationen för det måste vara riktigt trist för Jasmin att vara där inne med dem.
Haha men han sa väl ingenting om skedning eller hålla handen? Eller missade jag det när jag skämsskippade? Oavsett; nej, man måste väl inte tumanhanda men med tanke på hur hon betett sig i övrigt har hon säkert flytt helt uppenbart när hon är själv med honom. Skulle icke förvåna mig. Hon är ju värsta mobbarbruden, hon försvarar ju till och med hur hon betedde sig mot hon stackars Jasmine liksom. Men detta är ju gissningar bara, ville bara visa hur jag tänkte. Att på en gång tänka "vadå, måste hon belöna honom med fitta för att han är trevlig?" kändes för mig väldigt förhastat.
Har inte sett kvällens avsnitt så vi kanske inte ens diskuterar samma sak förresten?
eller så har jag missförstått! händer cirka en gång vart hundrade år. eeeeeller kanske lite oftare...Ja, det är säkert jag som läser in för mycket, det kändes liksom som det vanliga "belöna nu killen för han är snäll"-snacket, men det kan ha varit jag som missförstod.
eller så har jag missförstått! händer cirka en gång vart hundrade år. eeeeeller kanske lite oftare...
Super. Jag är bäst på det. Siffror i allmänhet faktiskt. Det händer ALDRIG att jag tittar på mobilen, ser att klockan är 14:52 och funderar då på om det betyder att klockan är nästan fem i tre eller om den är nästan kvart i tre. Och måste fundera. Och måla upp en klocka inne i mitt lilla jävla huvud och försöka räkna från 14:45 och framåt (på min klocka som jag målat upp i huvudet) för att lista ut om jag ska säga att klockan är fem i eller kvart i.Beror på hur bra i matte man är.
Super. Jag är bäst på det. Siffror i allmänhet faktiskt. Det händer ALDRIG att jag tittar på mobilen, ser att klockan är 14:52 och funderar då på om det betyder att klockan är nästan fem i tre eller om den är nästan kvart i tre. Och måste fundera. Och måla upp en klocka inne i mitt lilla jävla huvud och försöka räkna från 14:45 och framåt (på min klocka som jag målat upp i huvudet) för att lista ut om jag ska säga att klockan är fem i eller kvart i.
Aldrig händer det.