Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker att hon är rätt jäkla snygg faktiskt, skulle icke tacka nej till att se mer ut som hon . När hon är stylad och fixad alltså.
"Ta över Saga, ta över facklan." Går det att se på något annat sätt än tokcreepy?
I övrigt så förstår jag inte allt hat mot syrenen och fattar inte hur dom orkar hålla på, lite tummen upp till Saga som skämdes över sitt betende (enligt blogginlägg, kan inte sova, därav bloggläsning och skriv här...). Å andra sidan bidrar hon noll till programmet, både hon och Evelina så om dom varit snälla mot henne så hade hon nog fått åka ut snabbt om de är så att redaktionen är med och styr och ställer lite, för vem skulle orka titta på programmet om de bara hade varit människor som dom med som liksom inte gör något/ställer till med drama osv.? (menar absolut inte att tjejerna beteende mot henne är ok!)
Några teorier om nya deltagaren?
Mitt tips:
Jorge!
Och du skulle säkert kunna vara jättetrevlig om du fick lite hjälp med hyfset. För när du säger att tjejer ser ut som horor så framstår du som fett jävla otrevlig.Ja ja tror Saga skulle kunna bli super vacker, men hon behöver gå till en ny stajlist. För när hon stajlar sig själv med allt löshår ser det ut som hon ska jobba i ett gathörn.
Men ta bort löshåret och ge henne lite kläder som täcker rumpan så är hon helt klart vacker!
Att säga att nån ser ut som en hora pga hur hon klär sig känns jättefräscht, verkligen, så stå du fast vid din åsikt.haha får kolla upp om ja kan få hjälp med detta då.
Men står fast vid min åsikt fram till dess...
Grejen är den att det händer i varenda sån här Paradise Hotel-tråd. Om någon skriver att hen inte tycker att X är särskilt snygg egentligen så öppnar det liksom upp för att alla avundsjuka, osäkra brudar ska kunna ramla in och ÄNTLIGEN få säga att X ser ut som en hora.Jag vill pga den otrevliga utvecklingen poängtera att mitt inlägg om huruvida Saga är vacker eller ej inte var menat som en kritik mot hennes val av kläder eller styling, utan helt enkelt en undran om fler verkligen såg hennes (enligt de flesta killar i programmet) enorma skönhet eftersom jag själv inte gör det.
Att säga att någons klädstil är slampig är endast osmakligt och omoget.
Jag vill pga den otrevliga utvecklingen poängtera att mitt inlägg om huruvida Saga är vacker eller ej inte var menat som en kritik mot hennes val av kläder eller styling, utan helt enkelt en undran om fler verkligen såg hennes (enligt de flesta killar i programmet) enorma skönhet eftersom jag själv inte gör det.
Att säga att någons klädstil är slampig är endast osmakligt och omoget.
Grejen är den att det händer i varenda sån här Paradise Hotel-tråd. Om någon skriver att hen inte tycker att X är särskilt snygg egentligen så öppnar det liksom upp för att alla avundsjuka, osäkra brudar ska kunna ramla in och ÄNTLIGEN få säga att X ser ut som en hora.
Jag brukar försöka undvika att skriva eller prata negativt om andra tjejers utseende, tycker man hör så mycket sånt oavsett. Istället är min nya grej att bara säga nåt om jag har nåt schysst och positivt att komma med. Inte bara på Buke alltså, utan IRL också, för att komma ifrån det här så typiska med att tjejer sågar andras utseende.