Paradise Hotel 2014

Bartendern ser verkligen ut att passa in som maffian :D Men segt avsnitt...förutom de lilla roliga när Ylva åt i slutet :p Trist att de fortfarande ska tjatas om att Syrenen "förstört allt" osv, när hon inte ens är kvar längre. Hur kan den tjejen blivit så hatad men inte de andra?

Kl

Alltså Jocke är den enda killen jag tycket om i PH! Skönt att Erik kastades ut. Och Ylva och hon den svarthåriga med stora läppar, vilka mobbare. Fy fan! Jag hoppas att de där två ALDRIG får ngt jobb efter detta...

Orkar inte ens kommentera Jasse och Ylva, men så himla tydligt att de väljer ut mobboffer och sedan hackar på dessa i all oändlighet, fast de till och med åkt ut.

Jorge verkar.. precis som alla andra hittills. Det enda jag är impad av är hans pokerface!

Både Jasse och Ylvas ålder skiner igenom. Att inte TV3 skäms ändå.
Tycker det bara är utfrysning och mobbingliknande beteende ifrån de tjejerna.
Jag kanske är ensam om att tycka det men det ser väl olika ut i andras ögon i guess..

@Strindlund och @MayGrace Jag avskyr Jocke! Hela den här grejen att tvinga sig på tjejer som uppenbarligen inte vill, fy fan alltså. Och Kristian idag igen. :yuck: Ett nej är ett nej är ett nej. WFT är ditt problem?

Jorge var inte lika snygg när han började snacka! :rofl: Och jag tycker att det var drygt att Eric åkte, men jag tror att han och Natalie kommer att ha en chans att komma in igen. :)

@Askur Nope, det är flera här som pratat om just de två, så du är inte ensam. :)

@Strindlund och @MayGrace Jag avskyr Jocke! Hela den här grejen att tvinga sig på tjejer som uppenbarligen inte vill, fy fan alltså. Och Kristian idag igen. :yuck: Ett nej är ett nej är ett nej. WFT är ditt problem?

Jorge var inte lika snygg när han började snacka! :rofl: Och jag tycker att det var drygt att Eric åkte, men jag tror att han och Natalie kommer att ha en chans att komma in igen. :)

@Askur Nope, det är flera här som pratat om just de två, så du är inte ensam. :)

Haha tänkte samma där med Jorge! Han skulle hållt sig stum. :angel:

Första tanken var "Hur gammal var han nu igen?". :confused:

Jag blir så jäkla grinig på snubbar som liksom anser sig ha rätt till tjejers kroppar. Bara för att de vistas på samma plats som snubbarna upphör liksom inte bestämmanderätten över deras kroppar till snubbarna. När jag ser på sådana där grejer av Kristian, Jorge och Jocke undrar jag mest hur många tjejer de inte våldtagit utan att veta om det? De anser liksom sig ha rätt till det.

Jag blir så jäkla grinig på snubbar som liksom anser sig ha rätt till tjejers kroppar. Bara för att de vistas på samma plats som snubbarna upphör liksom inte bestämmanderätten över deras kroppar till snubbarna. När jag ser på sådana där grejer av Kristian, Jorge och Jocke undrar jag mest hur många tjejer de inte våldtagit utan att veta om det? De anser liksom sig ha rätt till det.

Vidareutvecklar: Och det är ju liksom bara sitt eget perspektiv de ser det ur: Jag är kåt, hon finns här, jag ska få. Inte det normala: Jag är kåt, undrar om hon också vill? Det ska ju liksom vara grunden, att BÅDA vill, inte bara en. Sånt här gör mig så jävla arg alltså!

Det här också när Calle och Kristian satt och pratade OM Saga, över huvudet på henne, under Pandoras. Kändes verkligen som att det gjorde deras syn på kvinnor som enbart (sex)objekt så jävla tydligt.

tyckerde är lite små kul att han alltid ser så förvirrad ut Jocke alltså :laugh:
Jorge mja fast glad att eric åkte och den näst nyaste tjejen hon tillförde ju ingenting. ;)
Konstigt faktiskt att jocke fortfarande är kvar .

Jag vill ha lite action :p:D
Pandoras igår var ju action och spec när jorge kom in :devil: tror han o smail kommer hålla ihop.

@niphredil Jag var nog otydlig, tänkte mest på Kristians ovilja att avbryta när Saga sa ifrån. Och det tycker jag är på gränsen, och den attityden, dvs att tjejers vilja inte spelar någon roll vid sex tänker jag spelar in i de här våldtäkterna som ofta in kallas våldtäkter, om du förstår vad jag menar? Det är iaf min uppfattning när jag varit i de situationerna, det handlar om snubbar som tänker på sig som snälla men som ändå begår övergrepp för att de sätter sig själva först.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V
  • Promenadskor vinter