Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Oavsett så tycker jag minst om Smail och Kristian (<--- och på Twitter verkar ju han den som är mest omtyckt av killarna). Jag förståååår inte!
@Mammas Så komiskt tänkte precis så också, att Jorge tappade sin heta maffia uppsyn när han pratade och log kan han inte bara gå runt i sina svarta kläder och se mystisk ut liksom?
Vad gäller Jocke så tycker jag ändå han verkat tagga ner? Tycker det är SÅ ledsamt att han verkligen känner Ylva och Jasse:s hat. Att han orkar hålla den glada minen utan att bryta ihop? Beundransvärt! Det skrämmer mig hur dessa två tjejer får sitta och spy sådan galla och uppenbart frysa ut honom så? Allt de suttit och sagt om honom kommer ju fram i tv-rutan sen, känns som man uppenbart vill såra då? På det sättet är denna säsong så obehagande för att det är grupperingar och man får någon tillbakablick från högstadiet med de som är "coola" och de som är "nördiga". De är ju vuxna för sjutton!
Kristian är rolig med sina miner och gester, han är som en öppen bok. Men hans känsla för när det är "stopp" verkar liksom skena iväg ganska ofta...Saga som jag fick en bra bild av i början är ungefär på samma ställe som Jasse och Ylva.
@Human Smile har ju stora chanser eftersom han verkligen är den som spelar mest. Samtidigt så hade jag nog personligen backat lite om jag efter 5 minuter i huset haft honom efter mig om taktiksnack, han sätter ju en ribba där alla ser honom som ett hot, det blir ju ofördelaktigt om han vill stanna
För att inte tala om Jasse och Ylvas hånskratt åt Jocke när han skulle välja, eller om det var Smail (minns inte), det var så jäkla lågt.
För att inte tala om Jasse och Ylvas hånskratt åt Jocke när han skulle välja, eller om det var Smail (minns inte), det var så jäkla lågt.
Riktigt synd om Evelina dock som förlorar alla som hon litar på och trivs med.
Av de som finns kvar vore det ju nice om hon med Calle stod som vinnare, eller att de andra som Syrenen, Jocke fick komma tillbaka och peta ut dessa mobbare