Paradise Hotel 2014

Alltså neeeej varför gjorde inte Jorge enligt planen??? Jag som tyckte att det ÄNTLIGEN hände ngt, att nån började fatta vad smail höll på med och vågade sätta emot.. FAN.

...och jag var lika glad för att Jorge tänkte ett steg till och behöll Smail :D

Alltså på ett sätt så tycker jag att Smail är värd att vara kvar och till och med värd att vinna, han ÄR väldigt smart och taktisk. Men samtidigt tycker jag att han är så himla förutsägbar och jag tycker det är tråkigt att alla lyder hans minsta vink. Ingen vågar ta beslut innan dom har pratat med Smail och det är riktigt trist, Smail kan göra exakt vad han vill där. Han styr alla som om dom vore klarinettdockor!

Jag gillar faktiskt Smail. Tycker han är den ända som spelar spelet medans de andra glider på en räkmacka och ägnar sig mest åt att hugga varandra i ryggen och snacka skit. Hade önskat deltagare med lite mer skinn på näsan som inte är så styrda utav gruppen utan är mer egotrippade och självständiga. Känns som allt hittills bara kretsat runt de två grupperna och då känner jag bara.. SNAAAARK... :meh: Kan inte någon bara visa fingret och skicka ut som bästis, bara så där.. Spontant?

Jag gillar faktiskt Smail. Tycker han är den ända som spelar spelet medans de andra glider på en räkmacka och ägnar sig mest åt att hugga varandra i ryggen och snacka skit. Hade önskat deltagare med lite mer skinn på näsan som inte är så styrda utav gruppen utan är mer egotrippade och självständiga. Känns som allt hittills bara kretsat runt de två grupperna och då känner jag bara.. SNAAAARK... :meh: Kan inte någon bara visa fingret och skicka ut som bästis, bara så där.. Spontant?

Och jag tycker det är det tråkiga med honom, visst han spelar riktigt bra..men han styr ju spelet alldeles för mycket att utgången vecka efter vecka blir så himla uppenbar..Om alla fick börja spela mer för sig själva hade varit liite mer spännande.

... desto tråkigare nu :meh:. Wazzap med att slänga in gamla sletna deltagare stup i kvarten?

Alltså jag såg ju inte förra året, men Paow, vad är det för tjej egentligen? Varför ska hon vara med? Visst, jublade högt när Samir kom in, men han verkar ju som en riktig sköning. Hej dubbelmoral, men satt hon i bara trosorna i Calles knä innan reklam? Verkar väldigt lössläppt och visst, det är väl Tv3's våta dröm kan jag anta.

Nåja, vi märker väl vart det leder!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Halt efter vila
  • Promenadskor vinter
  • Målbilder för trubbnosar.