Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara jag som tycker Ylva är helt oigenkännlig från bilder nu jämfört från Paradise?
Jag tror de flesta skulle se lite smårisiga ut där inne, det är varmt, de dricker mycket, sover dåligt, är allmänt stressade.@pepp Ja kanske är det Och att hon är röd och svullen av värmen?
Alltså neeeej varför gjorde inte Jorge enligt planen??? Jag som tyckte att det ÄNTLIGEN hände ngt, att nån började fatta vad smail höll på med och vågade sätta emot.. FAN.
...och jag var lika glad för att Jorge tänkte ett steg till och behöll Smail
Alltså neeeej varför gjorde inte Jorge enligt planen??? Jag som tyckte att det ÄNTLIGEN hände ngt, att nån började fatta vad smail höll på med och vågade sätta emot.. FAN.
klarinettdockor!
Jag gillar faktiskt Smail. Tycker han är den ända som spelar spelet medans de andra glider på en räkmacka och ägnar sig mest åt att hugga varandra i ryggen och snacka skit. Hade önskat deltagare med lite mer skinn på näsan som inte är så styrda utav gruppen utan är mer egotrippade och självständiga. Känns som allt hittills bara kretsat runt de två grupperna och då känner jag bara.. SNAAAARK... Kan inte någon bara visa fingret och skicka ut som bästis, bara så där.. Spontant?
Marionettdockor
Klarinett är ett instrument
Vadå? inget konstigt med detVarför har ingen kommenterat allt bajspluppande? Disturbing.
Varför har ingen kommenterat allt bajspluppande? Disturbing.
... desto tråkigare nu . Wazzap med att slänga in gamla sletna deltagare stup i kvarten?