Paradise Hotel 2014

Gillar inte heller att paow kom in igen. Som ni säger, varför ta in deltagare från förra året? Fattar inte grejen. Okej att Samir kom in och var där en dag. Men känns inte okej att släppa in någon i spelet.

Dessutom så sjönk Calle i mina ögon som tidigare har varit min favorit. Går och smörar för Evelina och säger gulliga saker och lovar hit och dit sen går och gör helt tvärtom? Jag som har tyckt att han har haft mest hjärta där inne och nu gör han såhär? Hmm.. Och jag väntar bara på att Kristian ska ta över Paow när Calle är klar med henne för hans känslor för Saga verkar som bortblåsta nu när hon kom in. Nu hoppas jag på att Evelina och Freddie vinner :D

Jag hoppas Saga åker ut imorgon och inte kommer tillbaka fler gånger, det är inte bara för hennes sätt att behandla de andra, utan av lika stor anledning att man bara uppenbart ser hur dåligt hon mår, det är verkligen den sämsta platsen för henne att befinna sig på, hon gråter ju flera gånger om dagen och har raseriutbrott. Hon kan inte ens vara medveten om hur hon beter sig eller när hon sårar de andra, hon bara är och gör.

Och ja Calle blev man smått besviken på som hänger ut Michell som en lögnhals om deras "pakt". Visst är det ett spel men taskigt att ljuga? Sen hoppas jag Saga åker ut för Kristians skull också, även om han har sina påträngande sidor (som lugnat sig?!) så är han löjligt svag för henne hur hon än behandlar honom.

Alltså angående Paow, läste ett blogginlägg som hon skrev, och där lät hon väldigt vettig. Tycker att hon är snygg, men skäms lite när hon flashar tuttarna hela tiden. Och sexet på bordet, skämskudden fram på riktigt! :eek:

Sen Calle, sjönk som en sten till botten när Paow kom in. Och Calles och Kristians beteende där i sängen, man kan ju undra exakt hur gamla de är... På twitter skriver iaf Calle att han skäms, vilket får ses som ett sundhetstecken ;)

Paow gillade jag förra året. Snyggast och med mest hjärna!

I år? "Jag vill tillbaka och visa att jag också kan vara en fitta och leka med andras känslor"
Är det något att sträva efter? Hon sjönk som en sten i mina ögon...

Om Smail på nyheter24 idag:

"Smail publicerade ett inlägg på Facebook där han försvarade Paow och slår tillbaka mot näthatarna.

– Jag kan inte förstå hur vi än idag fortfarande tacklas med det här dilemmat. Varför ska man särbehandla ett helt kön? Igår steg min fina vän Paulina Danielsson in i Paradise Hotel. Hon hade sex första natten och helt plötsligt blev hon kallad en massa skit och fick väldigt mycket kritik. För vad? För att hon gjorde som vilken annan normal människa som helst hade gjort när de känner lust för något?, skriver han och fortsätter:

– Men när min polare Chris gjorde entré i Paradise Hotel för ett tag sen och låg första kvällen så fick han i princip stående ovationer av killar, han var en kung i deras ögon! Vad exakt var så kungligt i det han gjorde?"

I like him :up:

Om Smail på nyheter24 idag:

"Smail publicerade ett inlägg på Facebook där han försvarade Paow och slår tillbaka mot näthatarna.

– Jag kan inte förstå hur vi än idag fortfarande tacklas med det här dilemmat. Varför ska man särbehandla ett helt kön? Igår steg min fina vän Paulina Danielsson in i Paradise Hotel. Hon hade sex första natten och helt plötsligt blev hon kallad en massa skit och fick väldigt mycket kritik. För vad? För att hon gjorde som vilken annan normal människa som helst hade gjort när de känner lust för något?, skriver han och fortsätter:

– Men när min polare Chris gjorde entré i Paradise Hotel för ett tag sen och låg första kvällen så fick han i princip stående ovationer av killar, han var en kung i deras ögon! Vad exakt var så kungligt i det han gjorde?"

I like him :up:

Tycker också om Smails värderingar!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 813
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama