...och jag var lika glad för att Jorge tänkte ett steg till och behöll Smail
Samma här, Smail är ju där av rätt anledning. För att spela!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
...och jag var lika glad för att Jorge tänkte ett steg till och behöll Smail
Undrar om Smail och Saga ligger med varandra ikväll?
Alltså fett tråkigt att paow kom in, hon har ju redan varit med en gång liksom?! Nä ta in lite nytt folk som INTE känner varandra.
Ja, det verkar ju vara väldigt många som känner varandra sedan innan, varför gör Tv3 så?
Känns som de tar in Paow för att krydda livet där inne, hon går ju runt topless och kommer garantera ligga aktivt
Om Smail på nyheter24 idag:
"Smail publicerade ett inlägg på Facebook där han försvarade Paow och slår tillbaka mot näthatarna.
– Jag kan inte förstå hur vi än idag fortfarande tacklas med det här dilemmat. Varför ska man särbehandla ett helt kön? Igår steg min fina vän Paulina Danielsson in i Paradise Hotel. Hon hade sex första natten och helt plötsligt blev hon kallad en massa skit och fick väldigt mycket kritik. För vad? För att hon gjorde som vilken annan normal människa som helst hade gjort när de känner lust för något?, skriver han och fortsätter:
– Men när min polare Chris gjorde entré i Paradise Hotel för ett tag sen och låg första kvällen så fick han i princip stående ovationer av killar, han var en kung i deras ögon! Vad exakt var så kungligt i det han gjorde?"
I like him
Smail
Jag gillar Paow. Hoppas Saga åker ut ikväll, pallar inte hennes känsloutbrott med horungar och allt vad det är längre..