Smail
Jag gillar Paow. Hoppas Saga åker ut ikväll, pallar inte hennes känsloutbrott med horungar och allt vad det är längre..
Jag hoppas också på att Saga åker ut, orkar inte mer utbrott.
Och det hade varit kul att se Smail och Paow spela ihop!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Smail
Jag gillar Paow. Hoppas Saga åker ut ikväll, pallar inte hennes känsloutbrott med horungar och allt vad det är längre..
Ser hellre att Jasse lämnar!
Ja, det funkar också!
Men äntligen är det lite spännande att titta på paradise!
Verkligen! Just nu ser det ut som antingen du eller jag får vår vilja igenom
Men spekulationerna på twitter är Jasse, iom att Ylva visas gråtandes.. Fast å andra sidan, det blir aldrig som man tänkt sig. Sen funderar jag dock på om sekvensen när de visar Ylva och Evelina vid baren på kvällskvisten. När är den sekvensen ifrån? Visas flera än en dag i taget?
Kändes inte otippat att Ylva grät för Sagas skull också.
Hm, jag tänker att Evelina har kommit in mer i gänget och därför bondat lite mer med Ylva. Eller varför tänker du att det skulle vara från en annan kväll?
Men alltså Saga, hur pinsam kan man vara? "Har du mycket pengar?" "Har du en fin bil?" "Du bor väl inte hemma?"
Äntligen åkte hon ut
Oj, jag tror år 1880 ringde och ville ha tillbaka sin kvinnosyn.Alltså jag såg ju inte förra året, men Paow, vad är det för tjej egentligen? [..] Hej dubbelmoral, men satt hon i bara trosorna i Calles knä innan reklam? Verkar väldigt lössläppt och visst, det är väl Tv3's våta dröm kan jag anta.
Oj, jag tror år 1880 ringde och ville ha tillbaka sin kvinnosyn.
Får man lov att länka här på buke
En tjej som heter Lousie Nordahl har gjort helt underbara och lika imitationer på deltagarna, den ligger på facebook och nyheter24
Om jag får länka så lägger jag in den xD
Jaaa, fy fan. Kan man sätta en hundring på att Kian och Saga kommer tillbaka nästa vecka eller? Svar ja. Snark.Alltså jag har tröttnat en hel del på PH. Det är ganska segt, samma personer som är kvar konstant.