Paradise Hotel 2014

Haha, ja jag har lite smått undrat vad som egentligen är den korrekta stavningen, mitt minne av namn är dock värdelöst, så glömmer jag bort det bör ni inte förvånas :p @niphredil

@Dandylinn Speciellt också när det visats sådan avsky mot Jocke som person, jag förstår att man kan tycka någon är för på och att det inte är okej, men Kristian är ju på även han. Även om inte alla visar en uppenbar avsky mot honom så måste det gjort ont att veta hur alla samarbetat för att spela ut honom, inte för att han är ett stort hot spelmässigt om man jämför med Smail, utan för honom som person. Evelina kunde ju inte göra mycket åt situationen, men blev lite besviken på att Calle inte delade vetskapen med Jocke innan, den skulle ju ske och då kunde ju han i alla fall unnat honom det. Sen håller jag med att produktionen borde agera, denna typ av mobbing och personangrepp har varit vidriga i denna säsong och då är det en bit kvar av den..

Jag tycker inte att Smail känns direkt obehaglig. Han är inte lojal för fem öre, men att utnyttja andras förtroende i det spel som Paradise Hotel trots allt är, är i min bok inte samma sak som att ägna sig åt mobbing eller tjata sig till sex.

hoppar in såhär mitt i!

Mina tankar är

- stackars Jocke, usch har mått så dåligt av att se hur dom behandlat honom! Vill bara ge honom en kram :(

- Ut med Ylva, pallar inte, seriously. :wtf: ( ;) )

- Jasse är ju bara elak rätt o slätt :meh:

- Kristian var så glad och go först men har visat sig vara lite väl svartsjuk och ha svårt för gränser O_o

- Saga känner jag bara, hur är människan funtad egentligen :confused: :banghead:

- jag hejar på Calle, gillar honom :banana:

Saga måste nästan vara skadad på något sätt? Har så himla svårt att förstå hennes reaktioner och beteende.

Saga måste nästan vara skadad på något sätt? Har så himla svårt att förstå hennes reaktioner och beteende.

Om man googlar henne kan man hitta en del intervjuer där hon berättar om en ganska svår uppväxt, så absolut, hon är säkert skadad psykiskt på olika sätt. Tycker egentligen att det är hemskt att tv-bolagen utnyttjar sådana här människor, men å andra sidan finns det väl ingen som tvingar någon att söka heller.

Tycker Calle borde få bragdmedalj. Saga borde åka hem, herregud vad jävla jobbig människa. Svår uppväxt eller ej, jag skulle inte stå ut en enda dag med henne.

Tycker Calle borde få bragdmedalj. Saga borde åka hem, herregud vad jävla jobbig människa. Svår uppväxt eller ej, jag skulle inte stå ut en enda dag med henne.

Eller hur, förstår inte att han orkar ta det med henne om och om igen utan att bli helt tokig. Hennes ursäkt sedan kändes ju långt ifrån genuin utan mer bara för att till och med Ylva sa åt henne.

Jag kan inte riktigt uppbåda mig till att titta faktiskt. Det känns som att det är bara trista taktiker, mobbing och ostabila människor som bryter samman.

Jag kan inte riktigt uppbåda mig till att titta faktiskt. Det känns som att det är bara trista taktiker, mobbing och ostabila människor som bryter samman.
Mmm, förut ville jag inte kolla pga mobbningen men nu tycker jag nog mest att det är tråkigt bara. Förutsägbart och långsegt liksom. Tittade på senaste avsnittet genom att hoppa över typ allt. Annat när stackars Sirenen och Jocke var där inne, då fick man ju ont i magen liksom, eller när Saga och Kristian höll på och det var så obehagligt att titta på. Nu är det bara segt tycker jag.

(obs menar inte att det var roligare förut! bara att det inte är, för mig, ångesframkallande längre utan bara trist)

"Paradise Hotel är sååååå otroligt dåliiigt, alltsåååå heeeelt värdelöst!!! Alltså Saga, hur många har hon legat med egentligen? Och hur många gånger har Eric åkt ut och kommit in igen?!"

Jag tycker att det är väldigt underhållande med alla som ska hitta på ursäkter till varför dom tittar, fast dom tycker att det är så dåligt. Och ändå kan dom allt och har sett varenda avsnitt. Varför inte stå för att man tittar? Och om man nu tycker att det är så otroligt dåligt så är det bara att byta kanal eller stänga av tv´n.

Jag har sett alla avsnitt och även ibland studio paradise. Jag finner det mycket underhållande och ser det hela som ett socialt experiment.

Jag hoppas och tror att Eric kommer att vinna :)

"Paradise Hotel är sååååå otroligt dåliiigt, alltsåååå heeeelt värdelöst!!! Alltså Saga, hur många har hon legat med egentligen? Och hur många gånger har Eric åkt ut och kommit in igen?!"
Vem citerar du? :confused:

Och vem syftar du på? Folk i tråden eller folk generellt? Det känns lätt förvirrat faktiskt.

Jag för min del kan säga att jag tycker att det är skräp men underhållande. Nu tycker jag dock att det är rätt segt så jag hoppar mig igenom avsnitten, tar ca 20 minuter. Och jag tittar på dator, inte TV.

@Strindlund Håller med, även om personer som har en tuff bakgrund själva tackar ja så är det såklart fult att utnyttja det. Det märks att Saga har ett enormt behov av bekräftelse, stå i centrum. Hon agerar ju ganska så dramatiskt och trots att hon bad Calle om ursäkt så visade de bara några minuter senare att hon sa "jag är för bra för det här jävla spelet" (om jag nu minns/citerar rätt)

Jasse, Saga och Ylva verkade tycka att de skulle få styra över vad de andra tjejerna ville välja för kille att skicka sitt vykort till. Hade inte skadat om den trion föll så det faktiskt finns en chans för nya tjejerna att ta lite plats! Erics resonemang om att man ska släppa loss och hur han refererar till deras snopp/pungfest var ganska komiskt, sen får man väl hålla med att vissa tjejer gnäller heeeeela tiden

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Halt efter vila
  • Promenadskor vinter
  • Målbilder för trubbnosar.