@niphredil TACK!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag kände att detta avsnittet inte var perfekt att äta frukost till
Saga måste nästan vara skadad på något sätt? Har så himla svårt att förstå hennes reaktioner och beteende.
Korv?
Jag äter tack och lov ingen korv Alltså, jag hade lite svårt att äta när de visade en massa pungar överallt...
Tycker Calle borde få bragdmedalj. Saga borde åka hem, herregud vad jävla jobbig människa. Svår uppväxt eller ej, jag skulle inte stå ut en enda dag med henne.
Mmm, förut ville jag inte kolla pga mobbningen men nu tycker jag nog mest att det är tråkigt bara. Förutsägbart och långsegt liksom. Tittade på senaste avsnittet genom att hoppa över typ allt. Annat när stackars Sirenen och Jocke var där inne, då fick man ju ont i magen liksom, eller när Saga och Kristian höll på och det var så obehagligt att titta på. Nu är det bara segt tycker jag.Jag kan inte riktigt uppbåda mig till att titta faktiskt. Det känns som att det är bara trista taktiker, mobbing och ostabila människor som bryter samman.
Vem citerar du?"Paradise Hotel är sååååå otroligt dåliiigt, alltsåååå heeeelt värdelöst!!! Alltså Saga, hur många har hon legat med egentligen? Och hur många gånger har Eric åkt ut och kommit in igen?!"