Ja, det är säkert jag som läser in för mycket, det kändes liksom som det vanliga "belöna nu killen för han är snäll"-snacket, men det kan ha varit jag som missförstod.
Jag fattar inte hur tjejerna oooorka allt dom gör. Men de Calle sa till Jazze tolkade jag iaf som att de var mer att hon kan väll åtminstonde ge han en chans och bara snacka med han liksom, de är ju som sagt ett spel och inget "bonde söker fru" program, och då känns de som att man pratar med alla, men de verkar ju itne tjejerna kunna iaf :P Jag tolkar de utifrån hur jag har tolkat Calle igenom programmet och för mig har han hela tiden verkat väldigt reko, fattar inte hur Samir kan få de till att han är svartsjuk? Tycker han tar allt väldigt bra med tanke på att dom är inlåsta på ett hotell och ska spela ett spel, han gillar/de Saga med att han liksom inte vill va flickpojkvän är väl förstårligt när dom alla hånglar runt med alla typ, hur många är de som har sånna förhållanden utanför Paradise Hotel liksom? Men Saga verkar ju tycka de är normalt att hon får hångla med vem hon vill men han får inte ens prata med vem han vill, hallå vem är svartsjuk, vill ha kaka och äta kakan typ :P
I övrigt så förstår jag inte allt hat mot syrenen och fattar inte hur dom orkar hålla på, lite tummen upp till Saga som skämdes över sitt betende (enligt blogginlägg, kan inte sova, därav bloggläsning och skriv här...). Å andra sidan bidrar hon noll till programmet, både hon och Evelina så om dom varit snälla mot henne så hade hon nog fått åka ut snabbt om de är så att redaktionen är med och styr och ställer lite, för vem skulle orka titta på programmet om de bara hade varit människor som dom med som liksom inte gör något/ställer till med drama osv.? (menar absolut inte att tjejerna beteende mot henne är ok!)
Fattar inte heller varför fitta fortfarande i så hög grad används som skällord? Liksom diggar inte folk de? Konstigt folk... Liksom hur normalt vore de att använda en annan kroppsdel som skällsord? "Jävla näsa hon är liksom"... Förstår inte...
Jajajaja, nu har jag ordflummat supertrött (så trött att man inte kan somna) och kanske har jag flummat för mkt för att ni ska förstå eller så har jag bytt smtals¨qamne mitt i mening, orkar inte läsa igenom min uppsats just nu, återkommer kanske imorgon och raderar allt om jag inte ens själv förstår vad jag skrivit
///Lite för trött för sitt eget bästa