Paradise Hotel 2014

Åter till ämnet för övrigt, nån som sett de andra versionerna, norge el danmark?

Tänker börja kika lite på norges. Blev lite förvånad över att det är samma hotell:p

Har sett förra danska säsongen och lite av den senaste danska också. Förra var bäst av dem. Väldigt mycket mer som händer i danska tycker jag men svårt att hänga med ibland pga språket, (störande) tur att de är textat ;)

Hoppar förresten in i tråden nu efter att inte varit sugen på att se denna säsongen alls men nu i brist på annan underhållning har kollat ikapp i 2 dagar :-P

Åter till ämnet för övrigt, nån som sett de andra versionerna, norge el danmark?

Tänker börja kika lite på norges. Blev lite förvånad över att det är samma hotell:p

Har sett förra danska säsongen och lite av den senaste danska också. Förra var bäst av dem. Väldigt mycket mer som händer i danska tycker jag men svårt att hänga med ibland pga språket, (störande) tur att de är textat ;)

Hoppar förresten in i tråden nu efter att inte varit sugen på att se denna säsongen alls men nu i brist på annan underhållning har kollat ikapp i 2 dagar :p

Hoppar förresten in i tråden nu efter att inte varit sugen på att se denna säsongen alls men nu i brist på annan underhållning har kollat ikapp i 2 dagar :p

Såg två av de norska i går och tänkte faktiskt genast att det verkar hända lite mer..De har ju t o m blandat skådespelare med i..Så det kan nog bli lite drama ;)

Kollade dock aldrig när det var inspelat, fanns två norge såg jag :o

Såg två av de norska i går och tänkte faktiskt genast att det verkar hända lite mer..De har ju t o m blandat skådespelare med i..Så det kan nog bli lite drama ;)

Kollade dock aldrig när det var inspelat, fanns två norge såg jag :o

Ja precis, likadant med den danska att de blandar mer. Sen är väl danskar mer eller mindre kända för att supa mycket också :p Så där händer de ständigt saker

Kan inte riktigt komma fram till om alla pratar skit om Sirenen eller om det är Sirenen som råkar ut för en massa skit :crazy:

Varför skulle Samir hoppa in? Och varför är alla så taskiga mot Sirenen?
För att Samir är Samir :love:, något bättre svar har jag inte på den frågan :angel:

Varför alla är taskiga mot Sirenen undrar jag med. Det verkar som om det har blivit massa missförstånd, för jag vill inte tro att de medvetet hittar på att hon har sagt det egentligen andra har sagt...

Nu har jag kollat på gårdagens avsnitt! Mina tankar:

Så jävla trist att Samir kom in igen. SNARK.
Saga kan ju sluta kalla tjejer horor och bete sig som en svartsjuk jävla crazy person.
Alla kan ju sluta vara så jävla pissiga mot Jasmin, hon har ju gjort noll fel nånstans.
Jocke. SNARK.

Angående Sirenen så hatar de på henne för att hon låg med Kian och han höll på en del med henne. Enligt rådande normer är det då Sirenens fel och hon ska behandlas som skit.

@Emtherlia

Angående Sirenen så hatar de på henne för att hon låg med Kian och han höll på en del med henne. Enligt rådande normer är det då Sirenens fel och hon ska behandlas som skit.

@Emtherlia

Jo jag fattar ju det egentligen men jag blir bara så arg, det är väl HANS ansvar om han nu är med en annan tjej? Jag ville se bortom normerna och hoppas på att annat låg bakom men så är det nog inte :(

Jo jag fattar ju det egentligen men jag blir bara så arg, det är väl HANS ansvar om han nu är med en annan tjej? Jag ville se bortom normerna och hoppas på att annat låg bakom men så är det nog inte :(
Jag tror faktiskt inte att det är något annat, tror de här tjejerna är så sänkta att det faktiskt bara handlar om Kian-grejen. Sen tror jag att de helt enkelt bestämt sig för att inte gilla henne, lite för att stärka sin egen vänskap typ. Eller nåt, jag vet inte. Får dock lite lätt magont av den där situationen för det måste vara riktigt trist för Jasmin att vara där inne med dem.

Boooring avsnitt.

Saha, hora wtf? Är du tolv?
Vad de håller på mot Jasmin, lägg ner!
Varför kom Samir in? Och HUR kan de vara så puckade att de är uppriktiga under terapisessionen, det är ju givet att Samir kommer att kunna splitta upp ett par, håll infon för er själva ffs!

Och Calles psykbryt i slutet - ja men Jocke är ju SNÄLL, bäst du gör din kvinnliga plikt Jazze och skrevar för den SNÄLLA KILLEN! Snäll kille = tjejen ska "ge han en chans". För en tjej har den uppgiften i livet att inte gå efter vad ho vill göra, är en kille SNÄLL ska hon ge honom av sin tid. Blir så less.

@Mammas Älskar att vi är så överens :D Däremot tolkade jag han Calle lite annorlunda, alltså att han Jocke anstränger sig för att vara trevlig och snacka med henne och hon beter sig som skit. Och att han då tycker att hon borde ge honom en chans, vara lite jävla trevlig helt enkelt. Med tanke på hur illa hon beter sig så tycker jag att det låter vettigt. OBS jag gillar inte honom, det är bara rena reflektioner.

Förresten, var det nån som blev vald till bästa par? Jag hoppar över så mycket så jag kan ha missat.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Akvarietråden V