@Cherarriduracell Jag vet ett par som levde utan dörr till toan i minst 6 månader iaf. Helt sinnessjukt, men de "hade inga hemligheter för varandra"
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åter till ämnet för övrigt, nån som sett de andra versionerna, norge el danmark?
Tänker börja kika lite på norges. Blev lite förvånad över att det är samma hotell
Åter till ämnet för övrigt, nån som sett de andra versionerna, norge el danmark?
Tänker börja kika lite på norges. Blev lite förvånad över att det är samma hotell
Har sett förra danska säsongen och lite av den senaste danska också. Förra var bäst av dem. Väldigt mycket mer som händer i danska tycker jag men svårt att hänga med ibland pga språket, (störande) tur att de är textat
Hoppar förresten in i tråden nu efter att inte varit sugen på att se denna säsongen alls men nu i brist på annan underhållning har kollat ikapp i 2 dagar
Jo jag vet också folk som hemma med familj/partner saknar toadörr/aldrig stänger. Men det är ju inte samma sak som 9 främlingar och en tvsändning...@Cherarriduracell Jag vet ett par som levde utan dörr till toan i minst 6 månader iaf. Helt sinnessjukt, men de "hade inga hemligheter för varandra"
Jo jag vet också folk som hemma med familj/partner saknar toadörr/aldrig stänger. Men det är ju inte samma sak som 9 främlingar och en tvsändning...
Såg två av de norska i går och tänkte faktiskt genast att det verkar hända lite mer..De har ju t o m blandat skådespelare med i..Så det kan nog bli lite drama
Kollade dock aldrig när det var inspelat, fanns två norge såg jag
Varför skulle Samir hoppa in? Och varför är alla så taskiga mot Sirenen?
För att Samir är Samir , något bättre svar har jag inte på den fråganVarför skulle Samir hoppa in? Och varför är alla så taskiga mot Sirenen?
Angående Sirenen så hatar de på henne för att hon låg med Kian och han höll på en del med henne. Enligt rådande normer är det då Sirenens fel och hon ska behandlas som skit.
@Emtherlia
Jag tror faktiskt inte att det är något annat, tror de här tjejerna är så sänkta att det faktiskt bara handlar om Kian-grejen. Sen tror jag att de helt enkelt bestämt sig för att inte gilla henne, lite för att stärka sin egen vänskap typ. Eller nåt, jag vet inte. Får dock lite lätt magont av den där situationen för det måste vara riktigt trist för Jasmin att vara där inne med dem.Jo jag fattar ju det egentligen men jag blir bara så arg, det är väl HANS ansvar om han nu är med en annan tjej? Jag ville se bortom normerna och hoppas på att annat låg bakom men så är det nog inte