Paradise Hotel 2014

Alltså Joakim... så jäkla skum!
Börja ställa Ylva mot väggen direkt, prata om hur hårt de knullat, tro att han var där såååå länge i början och se sig själv som gud?

Joakim är sjukt obehaglig.
Så jävla obehagligt. Tyckte synd om honom för hur Ylva pratade om honom men fy fan hur han beter sig.

On a different note: Kristian verkar vara ett fett dåligt ligg.

Är det bara jag som inte orkar/fixar att titta på hela avsnitten? Tycker det blir så tråkigt till och från samt så jävla pinsamt att jag måste skippa bitar.

Är det bara jag som inte orkar/fixar att titta på hela avsnitten? Tycker det blir så tråkigt till och från samt så jävla pinsamt att jag måste skippa bitar.
Jag sitter med paddan samtidigt och kollar runt, kan inte heller koncentrera mig på allt.

Angående Kristian - håller med :D jobbigt hångel också.

Nä, skippa delar har jag dels svårt för (i allt! Kan inte sluta titta på en film trots att det är dåligt tex), dels kollar jag på tv. Vad gäller pinsamheten så ja, jag skäms ju fortfarande för att jag tittar :p

Kian lär väl förresten komma in i nästa avsnitt. ORKA fortsätta kolla då.

SÅ skönt att Yasse tog ut Chris, han var förjävla tråkig alltså.
Annars håller jag med er; militären är obehaglig, kristian verkar vara ett ngt frenetiskt ligg, etc.

Alltså är det bara jag som inte fattar varför Amandus är så arg på Kristian? Har han och Saga haft nåt på gång utöver att dom är "så himla lika varann och kommer så himla bra överens"?

Men alltså seriöööööst???? Har dom oskyddad sex?????????? Okej, alkoholen flödar osv men om det är något jag trodde att man var jävligt noga med på ett ställe som Paradise Hotel så är det att skydda sig.

Förutom det: pluspoäng på att både Saga och killarna snackar på ett neutralt sätt om mens, samt att Eric "typ" har koll på menscykeln (!)

Förutom det: pluspoäng på att både Saga och killarna snackar på ett neutralt sätt om mens, samt att Eric "typ" har koll på menscykeln (!)
Stort plus! Heja Eric för det, Saga var ju rätt clueless i jämförelse.

Alltså är det bara jag som inte fattar varför Amandus är så arg på Kristian? Har han och Saga haft nåt på gång utöver att dom är "så himla lika varann och kommer så himla bra överens"?
Ja nej men han är ju urlöjlig! Rätt genomgående, plus att han tillför noll till programmet.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama