Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alltså Joakim... så jäkla skum!
Börja ställa Ylva mot väggen direkt, prata om hur hårt de knullat, tro att han var där såååå länge i början och se sig själv som gud?
Så jävla obehagligt. Tyckte synd om honom för hur Ylva pratade om honom men fy fan hur han beter sig.Joakim är sjukt obehaglig.
Jag sitter med paddan samtidigt och kollar runt, kan inte heller koncentrera mig på allt.Är det bara jag som inte orkar/fixar att titta på hela avsnitten? Tycker det blir så tråkigt till och från samt så jävla pinsamt att jag måste skippa bitar.
Är det bara jag som inte orkar/fixar att titta på hela avsnitten? Tycker det blir så tråkigt till och från samt så jävla pinsamt att jag måste skippa bitar.
Haha!Jag gör alltid annat samtidigt, blir för mycket skämskudde annars
Ja men verkligen! Ett irriterat "men alltså chilla lite!" är så grymt dåligt betyg på sex alltså. Jisses.Angående Kristian - håller med jobbigt hångel också.
Klart vi orkar, vi måste ju fortsätta störa oss på honom och klaga härKian lär väl förresten komma in i nästa avsnitt. ORKA fortsätta kolla då.
Det är då man bukesurfar samtidigt
Stort plus! Heja Eric för det, Saga var ju rätt clueless i jämförelse.Förutom det: pluspoäng på att både Saga och killarna snackar på ett neutralt sätt om mens, samt att Eric "typ" har koll på menscykeln (!)
Ja nej men han är ju urlöjlig! Rätt genomgående, plus att han tillför noll till programmet.Alltså är det bara jag som inte fattar varför Amandus är så arg på Kristian? Har han och Saga haft nåt på gång utöver att dom är "så himla lika varann och kommer så himla bra överens"?