Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas på att Sirenen åker ut den här veckan, tycker inte att hon bidrar med något särskilt underhållningsvärde.
Haha men neeeej, vet du inte vad en siren är? Först och främst: en heter Yasmine (? med eller utan e?) och en heter Jasmin. En uttalas ju med j-ljud och den andra med sje-ljud, alltså blandas de inte ihop. Sen kallar de väl den ena mest för Yasse?Varför kallar de henne Sirenen?
Jag tänkte att det borde vara Syrenen, iom att båda heter Jasmin och Jasmin är ju en annan blombuske... Men det kanske var lite för långsökt, haha.
Haha men neeeej, vet du inte vad en siren är? Först och främst: en heter Yasmine (? med eller utan e?) och en heter Jasmin. En uttalas ju med j-ljud och den andra med sje-ljud, alltså blandas de inte ihop. Sen kallar de väl den ena mest för Yasse?
2: Förr i världen trodde man att det fanns kvinnliga nymfer som levde i vattnet som var jättevackra och lockade på sjömän för att döda dem under vattnet (?). De kallades sirener och just därför använde PH det namnet - hon var ju där för att som vacker kvinna locka de killarna från sina trygga par.
Det var så lite så . Är bara glad att jag för en gångs skull kommer ihåg nåt från skolanHaha meh! Det har jag missat helt Tackar och bockar för upplysningen.
Alltså... Saga är väl bland de äldre (24?) och snackar som om hon vore... 14? "Politik är astråkigt, möten är astråkigt, allt som inte är sola/dricka sprit är astråkigt". Vad jobbar människan med undrar jag?
Även lol @ "jag är så jäääävla kräsen" säger alla deltagare, för att i nästa sekund kära ner sig/hoppa i säng med/hångla upp folk de känt i ca två timmar. Tror att jag och deltagarna kanske har lite olika uppfattning om vad "kräsen" innebär?
Jag gissar att hon tycker att det är astråkigt med jobb också
Tror jag har läst att hon är bartender...
Gud så urkig Kian är! Kan han inte bara åka ut snart?
För övrigt går alltså hans jättekomplexa, fantastiska plan ut på att ragga på Smails partner... vilket genidrag.