Paradise Hotel 2014

mru6oh.png

Jaa :love:

För övrigt tycker jag att de säger älgarna varje gång de säger väljarna :meh:

Men nu antar jag att en tjej kommer behöva lämna under veckan och en under veckans parcermoni? Med tanke på att de just nu är jämna par...

Varför kallar de henne Sirenen?

Jag tänkte att det borde vara Syrenen, iom att båda heter Jasmin och Jasmin är ju en annan blombuske... :D Men det kanske var lite för långsökt, haha.

Jag hoppas på att Sirenen åker ut den här veckan, tycker inte att hon bidrar med något särskilt underhållningsvärde.

Tycker precis likadant.

Somnade lite på slutet igår (igen!) men tyckte att de nya deltagarna verkar lite trista, speciellt killen med sin asiatiska vårrulle. Så. Äckligt. Tjejen kommer faktiskt från min hemstad :D

Måste säga att jag är lite besviken över händelseförloppet även om det är lite underhållande..Det känns såå upprepande hela tiden för vissa av deltagarna.
I synnerhet Kristian och Saga, hoppas de åker snart för det börjar bli extremt tjatigt med de två alltså.

Bli kär i människor hit och dit på så himla kort tid, äga andra..jag vet inte vad jag ska säga.
Det känns som att alla är helt lost.

Börjar ärligt tro att vissa har ett manus de följer, eller är verkligen människor sådär?

Varför kallar de henne Sirenen?

Jag tänkte att det borde vara Syrenen, iom att båda heter Jasmin och Jasmin är ju en annan blombuske... :D Men det kanske var lite för långsökt, haha.
Haha men neeeej, vet du inte vad en siren är? Först och främst: en heter Yasmine (? med eller utan e?) och en heter Jasmin. En uttalas ju med j-ljud och den andra med sje-ljud, alltså blandas de inte ihop. Sen kallar de väl den ena mest för Yasse?

2: Förr i världen trodde man att det fanns kvinnliga nymfer som levde i vattnet som var jättevackra och lockade på sjömän för att döda dem under vattnet (?). De kallades sirener och just därför använde PH det namnet - hon var ju där för att som vacker kvinna locka de killarna från sina trygga par.

Haha men neeeej, vet du inte vad en siren är? Först och främst: en heter Yasmine (? med eller utan e?) och en heter Jasmin. En uttalas ju med j-ljud och den andra med sje-ljud, alltså blandas de inte ihop. Sen kallar de väl den ena mest för Yasse?

2: Förr i världen trodde man att det fanns kvinnliga nymfer som levde i vattnet som var jättevackra och lockade på sjömän för att döda dem under vattnet (?). De kallades sirener och just därför använde PH det namnet - hon var ju där för att som vacker kvinna locka de killarna från sina trygga par.

Haha meh! Det har jag missat helt :D Tackar och bockar för upplysningen.

Alltså... Saga är väl bland de äldre (24?) och snackar som om hon vore... 14? "Politik är astråkigt, möten är astråkigt, allt som inte är sola/dricka sprit är astråkigt". Vad jobbar människan med undrar jag?

Även lol @ "jag är så jäääävla kräsen" säger alla deltagare, för att i nästa sekund kära ner sig/hoppa i säng med/hångla upp folk de känt i ca två timmar. Tror att jag och deltagarna kanske har lite olika uppfattning om vad "kräsen" innebär?

Alltså... Saga är väl bland de äldre (24?) och snackar som om hon vore... 14? "Politik är astråkigt, möten är astråkigt, allt som inte är sola/dricka sprit är astråkigt". Vad jobbar människan med undrar jag?

Även lol @ "jag är så jäääävla kräsen" säger alla deltagare, för att i nästa sekund kära ner sig/hoppa i säng med/hångla upp folk de känt i ca två timmar. Tror att jag och deltagarna kanske har lite olika uppfattning om vad "kräsen" innebär?

Jag gissar att hon tycker att det är astråkigt med jobb också :p

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama