Paradise Hotel 2014

Hehe vet inte om denna varit uppe tidigare men tyckte den var rätt passande!

bild0_31.jpg

Kl
Hahaha min sambo kunde inte komma på vad Jasmin hette så idag blev de -du vet hon som talar om bajs jämt :p
Haha stod dessutom på en stor parkering med massa folk omkring de måste trott vi var knäppa :o

Alltså den här säsongen gör mig så förvirrad, fattar verkligen inte vem som gillar vem, vilka som spelar osv. Hjälp? Och Kian ger mig kväljningar, på riktigt. Så obehaglig människa.

Men det är ju så jävla spännande... :angel:

Men vissa av dem är väl 18-19? Det är ju superungt tänker jag. Men det kanske bara är för att jag själv är tio år äldre förstås.

Men gud, ja det stämmer ju. Har sett åldern men inte registrerat det riktigt, har tänkt att det skulle luta mer åt 21-22 som yngst kanske :crazy:

Anatomi är inte mitt bästa ämne, men nu när jag har sett det där så känner jag mig riktigt bra :D

Hahaa min sambo undrade hur f*n han kunde sätta bäckenbenet i halsen :rofl: Haha Dagens största garv

Undrar om Calle ens gått i skolan? Hahaha :bow:

Jag hade lätt kunnat få alla fel på det där provet. Och ja, jag har gått i skolan och hade 18.0 i snitt :). Har gått på universitetet med, det ni.

Tycker Kian är ännu dummare nu och att det är surt att de inte fått ut honom än. Och så fattar jag inte varför hon Yasmin inte kunde fråga HONOM istället varför han sagt som han gjort, istället för att fråga hon Ylva.
Amandus får jag jättedåliga vibbar av, känns som typisk mansplainer-typ.

Dagens bästa: Ulrika! Älskar tjejer som 1) pratar avslappnat och oursäktande om sitt sexliv samt 2) dessutom talar gott om andra tjejer. :up: till henne!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama