Jag är så fascinerad av att alla killar är så unga! Vad är den äldste, 21? Har de alltid varit så små?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att militärsnubben (Jocke?) borde skämmas ögonen ur sig för hur jävla illa han betett sig TV
Haha men du är ju typ jämnårig, känns de pytteunga ändå för dig?Jag är så fascinerad av att alla killar är så unga! Vad är den äldste, 21? Har de alltid varit så små?
Ah, fett jävla obehaglig. Tror också han kommer komma tillbaka!Men verkligen. Så JÄVLA obehaglig med sitt fittande hit och dit, sina kommentarer om att han vill bruka våld på sin motståndare och det där äckliga possessiva beteendet.
Han kommer säkert komma tillbaka. Rövhatt.
Men JA! De känns jättesmå. Och rövhattiga.Haha men du är ju typ jämnårig, känns de pytteunga ändå för dig?
Ah, fett jävla obehaglig. Tror också han kommer komma tillbaka!
Har dessutom läst att produktionen är väldigt inblandad i hur de väljer och det känns rimligt med tanke på att den där snorjobbiga Krister/Christian/whatever/tvångspussaren blev kvar. Så uppenbart att det är för att folk ska ha nån att sitta och garva åt/störa sig på/driva med. Tycker jag då.
Nån av dem var det, men jag tror absolut att du har rätt. Den där beiga snubben som såg ut Snookis brolla kommer ju liksom absolut aldrig komma tillbaka utan det blir ju definitivt nån bitter jävel som ska in och hämnas. Och så ska vi få se hur tjejerna fjäskar för honom och så kommer dagens läxa vara:" Titta! Så går det när man dumpar en kille, då straffas man i efterhand! Haha jävla slampa där fick du"Jocke (?) kommer garanterat tillbaka och ha någon form av vågmästarroll eller makt på något vis. Eftersom han (det var väl han? Eller var det Tvångspussarn?) bräkte om hur han skulle gjort om han hade makten.
Här är en till som kollar
Tyckte att Ylva var otroligt störande till en början men nu när hon har taggat ner med svengelskan gillar jag henne mest! Kan bara hålla med om killarnas förskräckliga attityd och kvinnosyn... Fast jag kan inte rå för att jag tycker att Eric kan vara bland det snyggaste jag sett om man bortser från kroppen och slingorna
Gillar också Ylva mest av tjejerna! Bortsett från svengelskan då.
Håller även med om Erik (), minus örhängen, slingor och taskig kvinnosyn
Va, har Erik också visat tecken på kass kvinnosyn? Jag får väl skylla på att jag objektifierar honom för mycket för att ha sett det. Ni vet, när en man är snygg och öppnar munnen och man bara hör "bla bla bla" för att man inte kan koncentrera sig. Det brukar vara ok om man hummar lite och sedan säger "Ja men visst är de så lilla gubben" lite överseende.
Mvh sexist.
@Mammas Klart han har taskig kvinnosyn, det verkar ju grundläggande krav för att få vara med.
OH NOES@niphredil oh noes!
TV3 Play har helt plötsligt bestämt sig för att jag inte får se Paradise Hotel pga min geografiska situation
TV3 Play har helt plötsligt bestämt sig för att jag inte får se Paradise Hotel pga min geografiska situation