Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men Pust. Kristian kvar
Haha!! Men JA, du vore ju perfekt i huset! Tror jag ska tipsa TV3 om dig. Du kan ju säga till spanjoren att du ska volontära med att rensa skräp från stränder i Mexico i några veckor när det är inspelning?
Ja, och så kan du göra om Ylva och prata spanska vartannat ord, kommer gå fethem!
Detta är oroväckande. På mitt gamla jobb skämtade vi en gång om vilka dokusåpor vi skulle vara med i; nån fick Robinson, en annan Halv åtta hos mig. Unisont säger de "Paradise Hotel!" åt mig . Fattante varför.Nåja. @niphredil skulle vara klockren i Paradise!
JA!! Jisses, jag kokade när jag hörde det.Han som bor med läpp-tjejen är ju bara Vad sa han, typ "detta är ju paradise hotel, ska jag vara här i tio veckor vill jag åtminstone ha en tjej att ligga med när jag vill, det är ju inte så mycket begärt."
Jag funderade faktiskt på att tillägga att det vore pga att det skulle vara en kul kontrast snarare än "alla där påminner om @niphredilDetta är oroväckande. På mitt gamla jobb skämtade vi en gång om vilka dokusåpor vi skulle vara med i; nån fick Robinson, en annan Halv åtta hos mig. Unisont säger de "Paradise Hotel!" åt mig . Fattante varför.
Haha, det är lugnt, jag nästan förutsatte detJag funderade faktiskt på att tillägga att det vore pga att det skulle vara en kul kontrast snarare än "alla där påminner om @niphredil
Han som bor med läpp-tjejen är ju bara Vad sa han, typ "detta är ju paradise hotel, ska jag vara här i tio veckor vill jag åtminstone ha en tjej att ligga med när jag vill, det är ju inte så mycket begärt."
Eh, charmigt
Tycker många av killarna verkar "tvångsgosa", kräks på sånt!
Fyfan, blev tokig när jag hörde detta. Inte okej! Vad har han för syn på kvinnor egentligen?
Och som flera här har sagt, jag SPYR på alla killar tvångsgosar. Vad har dom för förväntningar liksom? Att alla ska ligga första kvällen? Är det något jäkla horhus eller?
Dessutom störde jag mig på Sagas gamla kille (tror jag det var?) som hela tiden "Du står med tjejen som JAG tycker om". Jag menar, dom har träffats i 2 dagar och han snackar redan som om han vore dödskär och blev helt heartbroken av att hon fick en ny partner..