Måste det?
mvh idiot.
Ja, eller om det där lårdo pratade om funkar. Fråga spanjoren om hjälp? annars gillar jag förslaget från @Emtherlia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste det?
mvh idiot.
Men du, kolla om det inte finns hos Swefilmer? Då slipper du ladda ner.
Du får väl göra det enda rätta och flytta hem till Sverige då? Paradise Hotel är viktigare än allt annat!
Av det ni föreslagit känns @Emtherlia s förslag enklast ärligt talat . Spanjoren sitter och tentapluggar och även om vi alla förstår hur extremt viktigt detta är så är jag rädd att han kanske inte riktigt fattar (man som han är, tihi etc) . Så, eh, Suecia - here I come?Ja, eller om det där lårdo pratade om funkar. Fråga spanjoren om hjälp? annars gillar jag förslaget från @Emtherlia
@Lillelorden Yes, fanns hos Swefilmer. Tack för tipset! Fett besviken dock, trodde det senaste avsnittet var nytt men det var samma jag redan sett. Har ni sett nåt nytt sedan tjejerna valde mellan de gamla och nya killarna och han militäridioten blev bortvald?
Nej men nu ställer du stora krav här tycker jag.Nej, det var det sista som gick i onsdags.
Går mån, tis och ons, dvs. tre avsnitt i veckan som du behöver hålla koll på
Av det ni föreslagit känns @Emtherlia s förslag enklast ärligt talat . Så, eh, Suecia - here I come?
Inga problem! Kan börja veckopendlaDå förväntar jag mig att du befinner dig i Sverige på måndag när nästa avsnitt är. Sådetså
Inga problem! Kan börja veckopendla
@Human håller med om att bröllopstemat var lamt! Och vad är det för fel på snubbarna, tror de att det är romantiskt att säga att de ska vara tillsammans för evigt när de känt varandra i en dag?
@Mulberry Jo, säkert. Men ändå, lite sunt förnuft måste de väl ha? Tycker jag då, men så är jag inte med i PH heller.
Precis samma sak för mig. Urstörigt. Det kom dock upp på swefilm nu under kvällen .Såååå störande att tv3 NU bestämt att jag helt plötsligt inte får titta på paradise hotell på grund av min geografiska position... Urdumt, fick se avsnitten förra veckan och hela förra säsongen. Idiotiskt. Swefilmer är ju så himla tröga att man får se avsnittet dagen efter... Störande...
@Lillelorden Yes, fanns hos Swefilmer. Tack för tipset! Fett besviken dock, trodde det senaste avsnittet var nytt men det var samma jag redan sett. Har ni sett nåt nytt sedan tjejerna valde mellan de gamla och nya killarna och han militäridioten blev bortvald?