Paradise Hotel 2014

:nailbiting:

Men du, kolla om det inte finns hos Swefilmer? Då slipper du ladda ner.

Du får väl göra det enda rätta och flytta hem till Sverige då?:idea: Paradise Hotel är viktigare än allt annat!:up:

Ja, eller om det där lårdo pratade om funkar. Fråga spanjoren om hjälp? :) annars gillar jag förslaget från @Emtherlia ;)
Av det ni föreslagit känns @Emtherlia s förslag enklast ärligt talat :D. Spanjoren sitter och tentapluggar och även om vi alla förstår hur extremt viktigt detta är så är jag rädd att han kanske inte riktigt fattar (man som han är, tihi etc) :(. Så, eh, Suecia - here I come? :eek: :D

@Lillelorden Yes, fanns hos Swefilmer. Tack för tipset! :up: Fett besviken dock, trodde det senaste avsnittet var nytt men det var samma jag redan sett. Har ni sett nåt nytt sedan tjejerna valde mellan de gamla och nya killarna och han militäridioten blev bortvald?

@Lillelorden Yes, fanns hos Swefilmer. Tack för tipset! :up: Fett besviken dock, trodde det senaste avsnittet var nytt men det var samma jag redan sett. Har ni sett nåt nytt sedan tjejerna valde mellan de gamla och nya killarna och han militäridioten blev bortvald?

Nej, det var det sista som gick i onsdags.
Går mån, tis och ons, dvs. tre avsnitt i veckan som du behöver hålla koll på ;)

Och för att återgå till tråden:D

Vad önskar vi kommer se nästa vecka? Många nya tjejer? Vem ska få makten? Och vem ska åka ut (gissar på en tjej)?

På reklamen ser man att det kommer en ny (mörkhårig?) tjej så det lär vara en tjej som åker ut. Hon lär väl bli immun och än så länge får jag nog säga att av tjejerna är det Jasmin som bidrar minst till underhållningen så hoppas nog att hon åker ur.

Hoppas också på ett roligt tema för veckan, bröllopstema var rätt lamt...

@Human håller med om att bröllopstemat var lamt! Och vad är det för fel på snubbarna, tror de att det är romantiskt att säga att de ska vara tillsammans för evigt när de känt varandra i en dag?

Såååå störande att tv3 NU bestämt att jag helt plötsligt inte får titta på paradise hotell på grund av min geografiska position... Urdumt, fick se avsnitten förra veckan och hela förra säsongen. Idiotiskt. Swefilmer är ju så himla tröga att man får se avsnittet dagen efter... Störande...
//Hon som tittar, skrattar och skäms å deltagarnas vägar och verkligen inte kan förstå HUR man kan bete sig så i tv.... ;)

Såååå störande att tv3 NU bestämt att jag helt plötsligt inte får titta på paradise hotell på grund av min geografiska position... Urdumt, fick se avsnitten förra veckan och hela förra säsongen. Idiotiskt. Swefilmer är ju så himla tröga att man får se avsnittet dagen efter... Störande...
Precis samma sak för mig. Urstörigt. Det kom dock upp på swefilm nu under kvällen :).

KL

Jaaa, vad kan man säga? Ut med jävla Kian och den där dryga jävla Smail, WTF är upp med hon Jasmine och klängsnubben borde fan backa lite. Så tycker jag.

Gårdagens avsnitt var ju bara :wtf:
Smail och Kian är så jävla obehagliga! Och stackars Natalie som säger att hon måste ändra sig för att ge Smail mer, VAD FAN??? :rage:

Och sen ska vi inte ens tala om den värsta dejten som någonsin visats på svensk television. Jag satt bakom kudden så mycket jag skämdes åt deras vägnar...

Hoppas att dagens blir bättre :p

Vilka var det som låg i slutet? Var det nya Jasmine och Eric?

Håller med om att Kian och Smail är så jävla obehagliga med sitt "ligg eller åk ut" snack. Urk. Och kan Eric snälla sluta referera till sig själv som Snygg-Eric? Så extremt oattraktivt. Tycker jag.

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 498
Senast: Pratsch
·
Tjatter Välkomna!! Tema: Paradise Hotel - Farmen edition Ja ni vet hur det är. Sverige är grått o trist och slaskigt, och det är fasen...
76 77 78
Svar
1 540
· Visningar
44 814
Senast: cirkus
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 490
Senast: Saeta
·
Relationer Känner att jag borde hjälpa min kompis på något sätt. Hon hamnar i dåliga relationsmönster utan att se det själv pga att hon lätt blir...
Svar
0
· Visningar
778
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama