Pampers blöjor strl 3

Sv: Pampers blöjor strl 3

Det enda jag vet är att Pampers blöjor är billigare än Icas. Iaf när man köper dem i kartong. Dvs 126 blöjor. Jag reagerade på detta när jag handlade sist!

Har bara testat Huggies, som är billigare. Men de funkade inte alls på min kille. Kompisen körde Bambino (ag:s) ett tag och var nöjd!

Det står ju endel om Huggies ( som vi använder ) och vi är iaf nöjda med blöjan, har aldrig läckt och sitter bra på Knubbolina.

Det står ju endel om Huggies ( som vi använder ) och vi är iaf nöjda med blöjan, har aldrig läckt och sitter bra på Knubbolina.

Huggies passar bra även på våran tjockis. Har även testat Lidls blöjor med gott resultat. Pampers och Libero läcker båda två, dessutom känns papers blöta efter första kisset

kl och lite ot....
Ingen som provat lite billigare märken och är nöjda med dem?

Med många andra produkter brukar det ju ofta vara så att de lite billigare inte överreklamerade sakerna ibland är bättre än de dyrare produkterna (som då oftast är dyrare pga marknadsföring).

Vet ju att det här med blöjpassning och sånt är väldigt individuellt, men de blöjor det diskuteras mest om (både för och nackdelar) är ju just libero och pampers.
Skulle vara intressant att höra för och nackdelar om de billigare märkena också :laugh:.

Vi har testat Lidls blöjor och är mycket nöjda med dem. Idagsläget använder vi dem om huggies. Lidl blöjorna kostar just nu strax över 60 kr/paket, kampanjvara, sp vi har passat på att bunkra

Lidls blöjor fick dessutom bäst i test i någon undersökning som jag läste om i somras, tyvärr har vi inget Lidl i närheten så det blir inte så ekonomiskt :)

Lidls blöjor fick dessutom bäst i test i någon undersökning som jag läste om i somras, tyvärr har vi inget Lidl i närheten så det blir inte så ekonomiskt :)

Nä det är klart. Vi har i grannstaden, passar på när vi ändå är där. Denna vecka har de blöjorna på erbjudande så vi passade på att bunkra. Har precis bytt storlek

svarar till alla nu.
Egentligen var det kanske en dum fråga...
Alla barnstjärtar, snoppar och snippor ser ju inte likadana ut och alla har ju inte samma "kissrutiner", så egentligen så är det väl skitsvårt att bedöma vilka blöjor som är bäst. :)
Ang testresultat så har jag hört att de använder dockor att testa på och det kan ju inte vara exakt lika som en bebis...

Det smartaste vore ju egentligen om man gick ihop ett helt gäng mammor och köpte ett blöjpaket var av olika märke och sedan delade upp sinsemellan.
Då skulle man ju kunna se vilken som funkar bäst på ens egen bebbe :idea:.

Synd att jag inte känner någon som ska ha barn samtidigt som mig bara :(

Äsch man får rätt många provblöjor när bebis anländer så vi provade oss fram redan då :D

Ella verkar fungera på alla blöjor vi provat, men Libero anser jag vara alldeles för klumpiga nu när hon börjar bli så rörlig.

kl och lite ot....
Ingen som provat lite billigare märken och är nöjda med dem?

Vi har kört med Bambo och varit kanonnöjda med dom:laugh: Just för att dom hållt tätt och håller rumpen fin på sonen. Tycker annars pampers är bäst men Bambo är mycket billigare och håller samma kvalitet:laugh:

Libero är inte värda pengarna någonstans! Dyra, läcker och ger röd rumpa vilket min son aldrig haft tidigare:crazy:

Får ju samvetskval när andra byter så ofta som varannan timme, känner mig jättehemsk
Strunta i hur alla andra gör, Du vet bäst intuitivt vad som är rätt för just ditt barn. Alla är olika och således kommer du, om du mäter mot en gemensam måttstock, troligen bara känna att du gör fel för att du inte gör som alla andras IDEAL.

Jag byter blöja när det behövs. Min unge har dessutom satt i system att ENDAST bajsa i en ny, fräsch blöja :grin: och gärna två gånger på raken :crazy:
Sponsor sökes!

Tycker Pampers Active fit är tunna och smidiga att använda dagtid, och Baby Dry till natten håller verkligen tätt- tror jag inte haft en enda läckande nattblöja hittills? Har inte riktigt kommit överens med Huggies fast de verkar trevliga, och Libero sitter rätt kasst på min tös, styva och läcker, så vi satsar på Pampers.

Senast ändrad:

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 090
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Jag är på jakt efter den perfekta rasen till mig och tänkte höra om ni kanske har något tips på vägen. Jag har skannat av de flesta av...
11 12 13
Svar
249
· Visningar
30 231
Senast: Åsa A
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har verkligen snöat in på att lära mig mer om hormoner och hälsa nu, och jag älskar verkligen känslan av att vara driven av ett...
Svar
0
· Visningar
1 655
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka