På tisdag!

Lilljessicah

Trådstartare
En tråd om förmänskligande. Eller nått liknande.

På tisdag börjar nämligen mina barn på dagis.:)

Har enbart lämnat dem på penisonat förut, men nu när jag (äntligen)

komme få fylla mina dagar med något vettigt. (sjukskriven sen länge) så ska dom få vara på dagis en del dagar.

Vad har ni för erfarenheter av det?

Sv: På tisdag!

Det är väl bra att det finns, men själv skulle jag aldrig vilja ha min hund på dagis. Har praktiserat på hunddagis för flera år sen och jag kommer aldrig vilja sätta min hund i en sådan stressig, stökig miljö. Beror såklart också på själva dagiset, men annars skulle jag föredra promenadmatte/husse eller dagmatte/husse.

Det är väl bra att det finns, men själv skulle jag aldrig vilja ha min hund på dagis. Har praktiserat på hunddagis för flera år sen och jag kommer aldrig vilja sätta min hund i en sådan stressig, stökig miljö. Beror såklart också på själva dagiset, men annars skulle jag föredra promenadmatte/husse eller dagmatte/husse.

Håller med dig helt.. Har också haft praktik på ett dagis.. Massa nya praktikanter varje vecka. Och dom som ägde det var ju inte ens så snälla mot hundarna.. Men som sagt, allt kanske berodde på det dagiset:)

Lycka till! Du märker ju om dom trivs:D

Håller med dig helt.. Har också haft praktik på ett dagis.. Massa nya praktikanter varje vecka. Och dom som ägde det var ju inte ens så snälla mot hundarna.. Men som sagt, allt kanske berodde på det dagiset:)

Lycka till! Du märker ju om dom trivs:D

Hon som har dagiset är ett känt ansikte för mig så hennes skötsel av hundarna tvivlar jag absolut inte på.

Det är egentligen ett pensionat, men vi har förhandlat fram en dagislösning för mina hundar.:)

Hon bor på en gård mitt ute på landet, omfamnat av åkrar och skog så rastningarna blir lösa och friare.

Hon har också bara 6 platser så det är inget 30 hundarsdagis mitt i stan vi pratar om.

Ja vi får se hur det går. Mina hundar är ganska okomplicerade på det sättet, så det är nog bara en vanesak.

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 181
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 021
Senast: inverterad
·
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
25
· Visningar
1 947
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka