Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Centaur skrev:Fortfarande nyfiken på vad du har för åsikter om Oldtimer xx!
poff skrev:och dessutom åt hon inte. Men vi har fått bra ordning på henne och hon har en fantastisk ridbarhet
roslagen skrev:jag tyckte det var kul att komma tillbaka och diskutera det jag är bra på
Är det den hingsten som finns i Usa? Och som på mödernet går tillbaka till stoet Belle Noire e. Caliban?olgaklara skrev:Tyvärr är båda vallacker
Men modern till Lotus Poolen finns i halvblodsavel nu och har redan lämnat en godkänd hingst e. Robin Z. Tyvärr finns den inte i Sverige Men kan dock användas om intresse skulle finnas
Båda är utmärkta i psyke och rör sig bra och hoppar bra. Lotus Poolen är en mkt bra ridhäst och sådana skulle man vilja se mer av Den andra har precis avslutat som löpkarriär så hur han blir som ridhäst återstå att se
Är som tidigare sagt nyfiken på Komaite och då jag upprepar mig så undrar jag om du har ngn info om Crested Lark?
Coolt! Synd på de andra två, men så kan det gå om man är grabbMen modern till Lotus Poolen finns i halvblodsavel nu och har redan lämnat en godkänd hingst e. Robin Z. Tyvärr finns den inte i Sverige Men kan dock användas om intresse skulle finnas
Hehehe, nu är det dags!Fortfarande nyfiken på vad du har för åsikter om Oldtimer xx!
(Swaps är skyldig till något riktigt, riktigt bra men just nu kan jag inte komma på vad eller vem, för solen skiner ute och snart ska jag pegga upp för utslag)
roslagen skrev:Neckar var även pappa till den i Sverige tidigare verksamma Osterglanz som gick tillbaka till Tyskland -91. Osterglanz har aldrig imponerat på mig men någon annan kanske har något annat att säga i den frågan.