P-piller och graviditet

M

miss_strandberg

Virrig rubrik men kom inte på något bättre.

Nu är det så att jag för ca 3 månader gjorde en abort och direkt efter det började jag äta minipiller. Jag har de senaste veckorna börjat må väldigt illa igen och haft alla symtom som jag hade sist, börjar fundera på om jag trots pillerna kan vara gravid igen. Har tagit ett grav.test som inte visade något.

Min fråga är om pillerna kan göra att gravtestet visar negativt trots att det är tvärtom?

/M

Sv: P-piller och graviditet

Nej det kan dom inte, men läs igenom biverkningarna så ser du att mkt vanliga är oftast illamående.

Liknande trådar

Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 400
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 147
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Snart blir jag galen. Jag har ätit mellanpiller (Azalia) i några månader men började få blödningar för några veckor sedan (ca 1 månad...
Svar
18
· Visningar
3 207
Senast: zassoo
·
Gravid - 1år Fy tusan vad det tar emot att skriva detta men jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag känner inte igen mig själv sen jag blev gravid...
2 3
Svar
47
· Visningar
8 130
Senast: Bapelsin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Cykla på Rügen?
  • Era bästa smaksättningar...
  • Hudvårdstråden 2