Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad har ni för icke självklara kanske lite knäppa grejer som ni finner obehagliga/läskiga?
Min är toaletter inbyggda under en trappa, ni vet där man kan se trappstegen underifrån, jag vet inte varför jag tycker att det är lite småläskigt, det är ju inte så att trappstegen brukar vara öppna utan de är ju alltid inbyggda. Men det är något med formen, eller jag vet inte, har alltid undvikt sådana toaletter, får en krypande känsla i kroppen om jag måste använda en sådan toalett
Ja, alltså känslan av trä mot tänderna!!! Eller bara tanken på det. HEMSKT.Trä gafflar-knivar och glasspinnar i trä bara tanken på att hålla i dom och stoppa dom i munnen ger mig rysningar
Jag tar också bort dem! Har jobbat mycket med mig själv för att inte ta bort dem i stekt ägg och klara av att äta kokt ägg.Yes! De strängar som håller fast äggulan i skalet. Helt annan konsistens än resten av ägget och av någon anledning lyckas jag alltid pricka någon av dem (en brukar vara tjockare..) så den fastnar mellan framtänderna och.. *ryyyyys*
(det är på en sån nivå att om jag steker ägg måste jag ta bort dem - men försöker vara okej med dem när jag bakar )
Är det för att den dyker ner mycket djupare i vattnet än det känns som att båten "borde" göra? Det kan nämligen jag tycka är lite obehagligt när jag tänker på det, och jag jobbar ändå med båtar.
Det är som att hjärnan har svårt att acceptera att det finns lika mycket båt till under vattenytan...
Men tack! Jag är inte ensam i världenJag tar också bort dem! Har jobbat mycket med mig själv för att inte ta bort dem i stekt ägg och klara av att äta kokt ägg.
Och jag har blivit så van att sova med tjocksockar att det är mysko att va utanJag kan inte ha strumpor på mig under en filt eller täcke. Det är oerhört obehagligt!
100% läskigtFartygspropeller i mörkt vatten.
Ja, ryyys. För att inte tala om fejknaglar som klapprar mot bord.Långa naglar och folk som filar naglarna
Jaaa! Eller i alla fall överdrivet långa, samt nagelklipp och lösa lösnaglar. Jag lägger till lösögonfransar här! De är fina när de sitter på folk men om de ligger på golvet eller andra ytor reagrerar jag typ som när andra människor ser spindlar- skriker till och skyndar fram med dammsugaren!Långa naglar och folk som filar naglarna
Släpper de ut plast?Vindkraftverk! Jag får obehag i hela kroppen när jag ser sånna! Inte (bara) för ljudet, alla fåglar som blir dödade eller plasten de släpper ut, utan jag mår dåligt utöver det också. Blir alldeles tung i kroppen. Slipper se dom här i Dalarna, men dom på väg mot Örebro har jag alltid avskytt. Och förra året passerade vi över ett berg med bara sånna där i Värmland.
Ja, av färgen. Men ytterst lite jämfört med andra källor.Släpper de ut plast?