FD kattuppfödareJag undrar vad som gör att dessa valpar måste stanna hemma längre med än andra valpar..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
FD kattuppfödareJag undrar vad som gör att dessa valpar måste stanna hemma längre med än andra valpar..
"Nu är vi 10 veckor gamla, så nu är det bara 2 veckor kvar tills vi får flytta!
Vi är tre hanar och en hona. Vår mamma är en Labrador/Chineese Crested blandning och pappa är en Border Collie(vallar inte!)."
Skön blandning? Hur är en BC som inte vallar, nu kan jag inte allt om rasen men är det inte lite av grejen med BC? Och när man parar en labbe med CC, vad är man ute efter då..? Vad konstigt det måste ha sett ut... :S
Är det den som ligger på blocket? En import, utställd ett fåtal gånger? Mycket kort info i annonsen?Nu säljer en aussie-uppfödare en hane som hen använt i avel. Hanen har c-höfter och 5 på skott på MH, bara utställningsmeriter. Pris? 16 000.
Riktigt idiotiskHur idiotisk är man på en skala när man dubblar en tik i tredje led när både tiken själv och kullsyskon har lämnat valpar med DCM..
Är det den som ligger på blocket? En import, utställd ett fåtal gånger? Mycket kort info i annonsen?
Isf mejlade min kompis på den. Då skulle människan ha 60.000 kr för den. Min kompis svarade: "Antar att det blev en nolla för mycket där?", då fick hon inget svar..
Det får du en topstammad, renrasig schäfer för.... Nån tusenlapp till eller två så kommer även till Sverige. Men det är väl de där sista kronorna som är de dyraste"Hund kännare tror att vi har Australian chepherd, Border Collie, Golden Retriever, Schäfer, och Ciobanesc Karpatin i oss."
De har fött upp dessa blandisar i 13 år och tydligen befinner de sig i Transylvanien.. De kostar 7000 alternativt 9000 om de ska transporteras till Sverige..
Det är nog vampyrer egentligen"Hund kännare tror att vi har Australian chepherd, Border Collie, Golden Retriever, Schäfer, och Ciobanesc Karpatin i oss."
De har fött upp dessa blandisar i 13 år och tydligen befinner de sig i Transylvanien.. De kostar 7000 alternativt 9000 om de ska transporteras till Sverige..
Gräsligt. Tyvärr kommer sånt här alltid att förekomma så länge det är tillåtet med papperslös avel och handel med oregistrerade hundar.
Tråkigt och fruktansvärt för valparna. Tyvärr inte förvånad, finns ju stor marknad för smuggelhundar tyvärr.
hundar ocensurerat på fbHär sitter jag och @bumpo med vin och snacks och ingen popcorntråd att "fika"till.
Var är denna tråd???